Kleine kinderen worden groot.....

Vorige week op bezoek bij de basisschool met mijn dochter Romay…ze wordt in oktober vier jaar…Ze vond het geweldig,kan niet wachten.Toen ik haar zo zag lopen tussen die kinderen in de klas vond ik haar toch wel erg groot lijken ineens…Ze mag 6 september proef draaien,in totaal 10 ochtenden,ik heb dan zw.schapsverlof dus dat is wel handig…En dan mag ze 10oktober echt naar school!!!Jeetje,wat gaat die tijd toch hard he??

Ssssssssspannend! :shifty: :shifty:

Leuk he, als je je ‘kleintje’ zo ziet opgroeien…

Mooi ook dat je dan met verlof bent, kun je er alle aandacht aangeven…en…even zonder kind leuke dingen doen op de valreep! :wink:

Donney gaat in augustus naar school :? Hij is onze tweede en ook de laatste,en ik vind het helemaal niet leuk dat hij dan al naar school gaat :frowning: Ik ga hem echt heel erg missen :frowning: Tuurlijk vind hij het wel leuk en zal ik er ook wel aan wennen,maar ik kijk er echt nog niet naar uit,het gaat ze erg snel,ik had hem graag nog lekker bij me maar ja kleintjes worden groot he :slight_smile:

Urs :wink:

ik vond het geweldig dat jan naar school ging, hij was er aan toe en ik tijd voor mezelf,… (afgelopen nov is hij begonnen)

maar op de ochtend zelf, ik vond het dood en doodeng.

het ging goed hoor en hij vermaakt zich nog steeds prima.

toch was het ook enorm wennen, dat halen en brengen.