'Kleine kinderen al veel gaatjes'

Onze dochter poetst 3 x per dag…na elke maaltijd…en voor t slapen gaan…dus soms 4 x…maar ze heeft helaas toch al een paar gaatjes…

Zij heeft toen ze kleiner was heel veel kuren gehad voor haar oorontstekingen… na een paar gaatjes zijn haar kiezen geseald…daarna is het goed gegaan…



Onze zoon poetst 2 x per dag zijn tanden,nou ja,wij dan he…

Eerst 1x per dag, sinds hij 2 is ook 2x!

Binnenkort gaat Daniël ook mee naar de tandarts.

Wessel poetst 2 x per dag…

eerst hijzelf… en ik poets altijd na…



helaas… toch al 4 gaatjes gehad!!! :cry: :cry:

Komt door de antibiotica die ik in de zwangerschap heb gehad.

Ook hijzelf heeft al vanaf baby ab gehad… en dat gaat ws. ook nog effect hebben.

2 keer per dag, met het opstaan en voor het naar bed gaan.

Ik vind dat echt niet meer dan normaal. Zo doe ik het zelf ook, en zo luid ook het advies van de tandarts.



Ik ben eigenlijk helemaal verbaasd dat zoveel mensen hun kind(eren) maar 1 keer per dag de tanden poetsen. :o





En begrijp ik ook meteen het artikel.

Ik heb geen zin om Kian 2 keer per dag in een houtgreep te houden voor het tanden poetsen. Dus helaas hier maar 1 keer per dag. We hebben al vanalles geprobeerd, maar hij wilt gewoon weg niet. Dan maar vasthouden en het tegen zijn zin doen.

Lees net dat er kindjes zijn die door antibiotica gaatjes hebben. Yeline heeft nu al 13 antibiotica kuren gehad in dr leventje dus ben benieuwd hoe het met dr gebitje zit. Moet binnenkort een afspraak maken, hoop maar dat het meevalt dan voor haar.



Wij poetsen nu sinds kort 2x per dag bij haar.

Hier worden de tanden 2x per dag gepoetst.

Helaas heeft ze 1 gaatje gehad en zijn er nu weer 2 kiezen waar het een beetje dun is. Ze zijn ook al geseald. Echt heel erg vervelend.

Hoop dat als ze gewisseld heeft er geen last meer van heeft.



Heb zelf 2 gaatjes.

1 keer per dag

nog niet :mrgreen: