kleine ijsbeer vraag

er is vast wel iemand die dit weet



wij hebben het tweede kleine ijsbeer boek (geheimzinnige eiland)

met vrij veel tekst.

Nu staan er meer boeken op MP maar hebben alle kleine ijsbeer boeken ook zoveel tekst? Ik ben op zoek naar titels met grote lappen tekst zodat ik Fenna lekker in slaap kan lezen. Korte verhalen van een paar pagina’s zijn nog te kort, en het Geheimzinnige eiland begint nu te vervelen :wink:



Wie weet welke ijsbeer boeken ook veel tekst hebben?

is het geen optie om in de bieb te gaan kijken, voor je ze aanschaft? Of zelfs gewoon telkens een nieuw boekje uit de bieb te lenen, en dan rouleren?

tja… als ik nog lid was van de bieb… heb het net opgezegd. Ik ben verschrikkelijk slecht in het terugbrengen van boeken en ik lees zelf nauwelijks want geen tijd. Wat ik wél lees dat koop ik, ben een verzamelaar. Mmmm misschien kan ik voor Fenna wel een abonnement nemen. Is het nog steeds gratis? Ff kijken. Dank voor de tip!

Kleine ijsbeer is meer gericht op peuters/kleuters.

Je hebt geloof ik wel vereenvoudigde kartonnen (film)versies.



Je kan er natuurlijk wel je eigen kortere verhaal verzinnen bij de prenten.



Zelf lees ik veel Dikkie dik voor, herkenbare tekeningen, korte verhaaltjes :thumbup:

Vanmorgen zijn we toevallig naar de ‘Dikkie Dik limonade met prik’ voorstelling van Dirk Scheele geweest, was erg leuk :thumbup: (Met meeswingend & klappend dreumesje :inlove: ).

Sorry, verkeerd gelezen, je wilt dus wél veel tekst, haha.



Dan zou ik alle Kleine IJsbeer boeken gewoon gaan verzamelen 8)

Zowiezo ben ik fan van de vier windstreken. ‘Haas huppel’ & ‘de mooiste vis van de zee’ zijn ook zo :inlove:

ja hoe meer tekst hoe liever.

we hebben ook zat wipneus en pim liggen van vroeger maar die vind ik te spannend. Ijsbeer is schattig en lief. Vandaar.

De mooiste vis hebben we ook, gekregen, maar dat is me nóg te weinig tekst. dan slaapt ze nog niet als het boek al uit is. Zelfde voor de disney boekjes (we waren vroeger lid van de disney boekenclub) die zijn ook te kort.



oh ze wordt wakker

op naar de bieb!

Grrrr

bieb had NIKS. Ja in de computer stonden verschillende boeken dat ze binnen waren maar nee dus

Vier boekhandels gezien en NIKS, ja het ene deeltje dat we al hebben.

Heb nu Pippi Langkous :slight_smile:

maar nog steeds op zoek naar welke titels veel tekst hebben zodat ik op MP de juiste kan scoren :wink:

Alexander de Grote is ook een heel leuk (prenten)boek met ongeveer zoveel tekst als kleine ijsbeer.

Joi,



Wij hebben 'Kleine ijsbeer weet jij de weg?'Aniek is er nu nog te klein voor maar het is een leuk boek met inderdaad heel veel tekst.



Groetjes Jozie

@Kiddo wrote:

Grrrr

bieb had NIKS. Ja in de computer stonden verschillende boeken dat ze binnen waren maar nee dus

Vier boekhandels gezien en NIKS, ja het ene deeltje dat we al hebben.

Heb nu Pippi Langkous :slight_smile:

maar nog steeds op zoek naar welke titels veel tekst hebben zodat ik op MP de juiste kan scoren :wink:




bij bol.com kun je geloof ik vaak een paar voorbeeldpagina’s zien.

& wat raar, is het zo’n kleine bieb dan? :think:

nee… grote bieb met veel boeken

en een medewerkster die nauwelijks nederlands sprak…