Hoi,
Ik ben op zoek naar een klein handig klokje oid waarop je twee of drie alarmtijden in kunt stellen.
Het is voor een kind van 6 dus moet niet super de luxe of mega duur zijn.
Wie heeft er tips?
Groetjes,
Ingrid
Bedoel je een stopwatch achtig iets of echt een wekker?
Moet ze het zelf in kunnen stellen?
Onze wekker, van de hema geloof ik, heeft namelijk wel twee alarmtijden die je kunt instellen, en was niet echt duur. Maar super gezellig en leuk ziet het er natuurlijk niet uit voor een kind van 6.
ze moet het mee naar school nemen en als ze ergens gaat spelen oid.
Ze moet 3 x per dag medicijnen waarvan 1 om elf uur en een om 1400 uur. School zal er ook allert opzijn maar het kan natuurlijk eens vergeten worden. Daarnaast wiilen wij dat ze zich er zelf bewust van wordt dat ze haar medicujnen moet hebben.
Heb even via google gezocht en kwam de Vibra Lite 03 horloge tegen, hij is er in meerdere kleuren en niet goedkoop maar ik denk dat het wel werkt ookal is het bedacht om broekplassen tegen te gaan
er zijn toch doosjes voor?
kind in de kals heeft ook een bakjes met daarop de wekker die gaat drie keer af.
doosje open, pilletje doosje dicht. en na verloop van tijd, drie uur later weer
volgens mij gewoon via de huisarts of apotheek
horloge vind ik heel duur.
En ja er zijn doosjes, ik kan ze nog niet vinden, behalve die 89 euro kosten
Volgens mij moet dit namelijk goedkoper kunnen. Ik hoef echt niet iets voor een euro, maar 89 vind ik wel het andere uiterste.
Ik had verwacht dat er wel iets van een soort reiswekkertje oid bestond…
een oude mobiele telefoon zonder kaart ?
moet je wel even 112 blokkeren…
je hebt een pb: pillendoos met timer voor 3 alarmtijden, 9,50 :-*
Gab, dat zou ook nog kunnen, de oude telefoondie ik hier heb liggen heeft geen lader meer haha
Hey Mamy die lijkt me perfect!
Ik ga eens even kijken!
speelgoedwinkel heb ik van hello Kitty of disney prinsesjes klein wekkertje gezien. geen idee of je ook meerdere tijden kan instellen.
Succes, Petri
nee dat kan helaas niet…wel 1 maar ja dan zou ze hem zelf moeten instellen voor de 2e keer, dat gaat ook niet werken…
Anders een sportwinkel misschien? Bij het opbouwen van sporten doe je soms ook om de zoveel minuten iets anders
Ik hoef niet de rede te weten maar … kan je niet bij die arts/oid vragen of zij geen handig iets hiervoor hebben? Ergotherapeut in een revalidatiekiniek moet hier van het bestaan op de hoogte zijn.
Thuiszorgwinkel die hebben misschien zoiets voor mensen met diabetes of andere kwalen waarvoor je meerdere keren per dag medicijnen voor nodig hebt. Of mensen met dementie die vergeten dat ze medicijnen moeten innemen. Ik herinner me ineens in GTST dat Anita zo’n klokje had die om de paar uur meerdere keren afging om haar HIV midicijnen in te nemen. Een medische kindersite, site kinderziekenhuis? Ik probeer mee te denken. volgns mij hebben sommige kinderen met ADHD ook diverse momenten om medicijnen in te nemen en misschien ook een vorm van reminden.
Denk mee …Petri
Het is geen geheim hoor, ze krijgt sinds kort medicijnen omdat ze ADHD Heeft. En ze moet dan dus ook op twee momenten overdag haar medicijnen nemen. Ik kan eens informeren, maar de apotheek gaf al aan dat die via hun te krijgen zijn heel duur zijn en niet vergoed worden…
http://www.zorgwinkeldichterbij.nl/diversen.html?dir=desc&limit=15&mode=list&order=position
euro 12.79, is de goedkoopste die ik kan vinden. Heb gekeken op goedkoop pillendoos met alarm.
Misschien leuke kado’tje van de Sint :lol:
groetjes, Petri
nouu ik heb een klokje!
Zonder pillen doosje, want de pilllen zijn in beheer bij de directrice.
Maar deze was maar 7,00 geen verzendkosten en 2 alarmen!
mooi