klein beebje mee naar zwembad?

even een vraag… wat vinden jullie?



Mijn oudste dochter van 5 moet volgende week afzwemmen. Nu willen we daar uiteraard heel graag bij zijn.

Onze jongste is dan 3 weken en 4 dagen oud.

Denk je dat we haar mee kunnen nemen of is het veeeel te warm in het zwembad.

Oma wil uiteraard wel oppassen… maar het afzemmen duurt best wel even en ik wil haar nog niet zo lang bij iemand anders laten.



Wat zouden jullie doen?

Meenemen en in luchtige kleertjes in de maxi-cosi… of is de warmte en de chloor-geur NOT DONE?



gr tamara

hier hing het er bij de oudste heel erg om… kon hij nog een week voor de uitgerekende datum afzwemmen… of zou het een maand later worden…



Wij hoopten natuurlijk op het eerste, want dan kon ik mee… want ik had al besloten dat hoe sneu ook voor de oudste ik niet mee zou gaan met de kleinste man naar het zwembad.



Gelukkig werd het bij ons net een week voor de geboorte en kon ik hoogzwanger in het zwembad gaan zitten puffen, maar daar hebben jullie niks aan.



Behalve dan dat wij het niet gedaan hadden, maar dat was gewoon mijn/ ons eigen gevoel (nog los van de warmte, ook gewoon de drukte/onrust etc).

enne… nog gefeliciteerd he :inlove:

Ik zou het geloof ik wel doen, zeker als je gevoel zegt dat je het niet fijn vindt de baby bij iemand anders te laten.



het zou jammer zijn als je niet van het moment van je dochter kunt genieten omdat je met je hoofd bij de baby zit.



Ik zou zeker zorgen voor luchtige kleertje, en hopen dat ze in de MC lekker even slaapt.

de chloorlucht zou ik me niet druk om maken.

ik zou het niet doen

Volgens mij heeft de verloskundige toen ook gezegd toen ik later ben begonnen met spuiten dat het niet erg was, maar dat ik drukke plaatsen moest mijden en dan vooral het zwembad dit in verband met de prikken die ze nog niet had gehad.

Succes ermee en nog gefeliciteerd!!!

Ik zou het wel doen.

Ze zwemmen maar 1 keer af en daar zou ik wel bij willen zijn.



Drukte zou ik me niet druk om maken, de warmte ook niet, maar meer om de chloorlucht, maar dat zal ook wel meevallen omdat jullie zelf niet in het water gaan dus krijgt er niets van binnen.

Jawel joh waarom niet. Wij gingen ook al heel vroeg zwemmen met onze oudste en klein meisje lag gewoon lekker te tukken in de kinderwagenbak.



Ze droeg dan alleen een rompertje :thumbup:

@miqui wrote:

ik zou het niet doen

Volgens mij heeft de verloskundige toen ook gezegd toen ik later ben begonnen met spuiten dat het niet erg was, maar dat ik drukke plaatsen moest mijden en dan vooral het zwembad dit in verband met de prikken die ze nog niet had gehad.

Succes ermee en nog gefeliciteerd!!!




Dat gaat toch alleen op voor zwemmen in het water met je kleintje?



Amara…ik zou het gewoon doen hoor…zeker voor je dochter van 5, en je ukkie luchtig kleden (laagjes die je uit kan doen) en lekker meenemen…prettig voor iedereen! En die chloorlucht zou ik me niet zo druk over maken.



Gefeliciteerd inderdaad nog en veel succes voor de afzwemster :thumbup:

gaan met die banaan!!

lekker in de romper in de MC :inlove:

fijn even die feedback!

we nemen haar mee…!! Kijk er nu al naar uit… Vanmiddag proefzwemmen…nu maar hopen dat ons grote meiske volgende week mag afzwemmen! :inlove:



gr Tamara

Spannend joh! Ik zou idd ook gewoon gaan. Na de zomervakantie moet ons beebje ook gewoon elke week mee naar de zwemles hoor, heel vervelend maar niets aan te doen.

Gewoon lekker gaan, beeb in rompertje en lekker genieten van het afzwemmen van je dochter!

Veel plezier/succes!

Ik zou haar ook lekker meenemen hoor :slight_smile:

Idd luchtig aankleden maar je merkt/voelt snel genoeg of de kleine het te koud of te warm heeft.



En iemand had het over prikjes die ze nog niet heeft gehad, dat geld idd alleen als je met je kleine het water in gaat.

Olivia is heerlijk met ons meegegaan… ging super! en mijn oudste heeft haar A-diploma gehaald! :slight_smile: