kleertjes maat 50/ 56

unisex kleding

wie weet een site waar je leuke babykleertjes 50/ 56 kunt kopen wat voor een meisje en een jongen kan.

(hoop dat het hiet goed staat, anders zie ik het wel.)

Bij de zeeman :thumbup: heb ik heel wat pakjes gescoord toen ik zwanger was (we wilden het geslacht niet weten :wink: )

kleertjes.com

van Ducky beau mini (ook via mp kun je deze scoren)

Hema af en toe wat. Maar ik vind kleertjes zelden unisex, ik vond het echt helemaal niet leuk om te kopen, want ik vond overal wel iets meisjes-jongensachtig aan. Maar bij de Hema heb ik wel iets vandaan, en bij een gewone kledingzaak in onze stad.

bij Prenatal die van Nijntje

Ik wilde ook zeggen: Prénatal. :slight_smile: En kleertjes inderdaad. En Wehkamp en dergelijke grote sites zullen vast ook het eea hebben. :slight_smile:

De unisex kleertjes heeft ze nauwelijks aangehad, omdat ik toen ze eenmaal geboren was en het dus een meisje bleek alleen nog maar roze wilde. Gelukkig had ik mijn zusje geinstrueerd welke kleertjes ze moest kopen bij de Prenatal na de geboorte.

little label, gewoon lekker grijs en wit. Ondanks dat we wisten dat het een meisje werd wilde ik toch een simpel setje, noem het unisex, noem het neutraal, maar ik houd van wit en grijs bij pasgeboren beebjes, lekker puur! Dus hier hadden we een wit overslagtruitje, grijs broekje en wit mutsje. Kwalitatief ook erg goed, ze heeft het heel lang en vaak aangehad!

Babyface heeft een witte basic lijn, is fijn spul :thumbup:

En mexx heeft ook een neutrale lijn.

Verder Noppies, Imps & Elfs…

bedankt, van nijntje heb ik al een setje met groen, vind ik toch meer naar de jongens kant,

liefst heb ik idd ook met grijs en wit.

Bij de V&D hadden ze een tijd terug leuke setjes, grijs met wit.

Bij de Hema en ik ook een heel leuk grijs met wit setje en een grijs met rood setje.

Bij de prenatal hadden ze ook hele leuke grijs met witte nijntjes setjes.

Voor de geboorte van mijn zoon heb ik vorig jaar een leuk neutraal pakje bij Prenatal gekocht, maar dat was 1 april vorig jaar. Ik weet niet hoe de collectie van dit jaar is of er net als vlak voor de geboorte van mijn dochter weer alleen maar heel duidelijke meisjes- en jongenspakjes zijn of dat er ook nog wat pakjes zijn voor de mensen die niet weten wat het wordt maar al wel alvast wat willen kopen. De Hema heeft ook wat pakjes/setjes in neutrale kleuren.

Het witte ‘Puur’ setje van Lief!

Je zou dat zelfs een roze en een blauw mutsje kunnen kopen. Dan maakt dat het detail :wink:

Kleertjes heeft ook wel wat, maar ik vind dat al snel naar jongenskleding neigen…

ff tipje:

koop niet te veel, stel je voor een meisje, wil je ook echt meisjeskleding!

instrueer man/moeder/vriendin welke je dan graag wilt hebben!

hier heeft meike, 2x iets neutraals aangehad, toen had ik meisje :inlove:

geniet van je zwangerschap