Kledingvraag (smalle kinderen)

Thomas is een heel dun manneke, en sinds hij heel erg ziek is geweest is hij nog veel dunner geworden.

Al zijn broeken zakken van zn kont af! :shock:

Hij heeft een aantal broeken van de h&m en de hema, met verstelbare taile, maar die moet ik nu op zn strakst zetten en dan ziet dat er gewoon heel gek uit! De spijkerbroek van de Hema zit bij de benen wel mooi maar bij de billen is gewoon allemaal stof over.

Ik ben eigelijk helemaal niet thuis in (merk)broeken voor jongens.

Maar welke merken zijn nou echt voor smalle jongens?

Kes is ook zo’n iel gevalletje. Ik heb laatst diep in de buidel getast en mexx en esprit broeken (4 in totaal) voor hem gekocht die heerlijk smal vallen (ook met verstelbaar elastiek maar dan hoeft het niet op zijn strakst).

Eager Beaver, valt heel mooi, en is in de uitverkoop ook nog rredelijk betaalbaar!

Broeken van WE vallen ook lekker smal :thumbup:

mexx is idd heel smal. Wel duur, maarhet gaat ook zo vier kinderen meer :mrgreen: .

aanraders zijn mexx en de WE.

We Mexx idd en esprit en vingino (niet de babymodellen dan) en ik heb name it broeken die zijn ook :thumbup:

Mijn mannetje heeft ook een smalle kontje.

ik had al gezegd, maar de namen hierboven klopt,

vingino, mexx, we, villa happ, Yonkey, esprit.



misschien via MP kijken?

Kes heeft idd ook broeken van Eager beaver, Name it en WE die goed vallen.

O ja, name it idd, die zijn ook smal.

ik zweer bij de WE!

mijn oudste is ook zo smal en heeft totaal geen kont en ik slaag meestal alleen op de markt voor broeken en dat scheelt ook flink voor de portemonee :mrgreen:

Alle tips zijn al genoemd volgens mij.



Hema en h&m hebben hier ook nog nooit gepast. Ziet er gewoon niet uit.



Name it heeft ook hele mooie smalle en niet duur.

Ja, vooral goed opletten tijdens de uitverkoop scheelt een heleboel.

okaidi vind ik ook fijn smal vallen, al zijn daar niet zoveel winkels van in Nederland

H&M en Hema vallen inderdaad ontzettend breed… mijn Bolle zoon staat het leuk maar mijn smalle dochter totaal niet…

hier ook een iel ventje.



broeken bij de shoeby’s vandaan vallen smal genoeg voor hem, en Friends(v&d) heb ik 1 van die ook redelijk zit. Moet wel een riem om maar is te overzien.

Name it hier favoriet, Mexx zakt bij Maurice nog van billen af.

Hij is 93 cm en 11.8 kg

Ik had ook altijd Name-It en dan gewoon het basis model van 14,95. Die zat hier het beste!

De spijkerbroeken van Bertus Ten Hoorn vallen ook heel smal. Max past in de taille nog wel 116 ( en 110 ook nog wel) Maar voor de lengte moet hij nu toch echt 134 hebben. En smal ventje maar hij ziet er niet skinny uit :inlove:

De broeken van Bertus zitten hem prima! En van de Vögle zitten ook wel eens goed.



Bertus Ten Hoorn zit in Assen :mrgreen:



Van die Esprit zitten ook mooi maar ik heb dan liever 2 van de bertus :wink: De kwaliteit vind ik vergelijkbaar.