Wat trek je als zwangere vrouw aan als jas in dit seizoen? Mijn eigen zomerjas past niet meer dicht dus moet een andere oplossing hebben… Vooral 'smorgens is het niet echt weer om zonder jas de deur uit te gaan.
Ik droeg vaak een spijkerjasje en deed dan alleen knoopjes tot net onder mijn borst dicht, buik piepte eruit en dan evt een sjaal om.
Lekker fris en stoer
ik heb een zwangerschaps poncho!! dat ding is een life saver!
Dat is wel een goed idee een poncho! Waar koop ik nu dan nog zoiets? Is eigenlijk meer een winterartikel toch…
Wil je de mijne lenen? Ik heb een heel mooie… zwart met grijs…
Stuur em je zo op hoor… :thumbup:
Waar woont jouw huis?
Ik ga sporten, ben laat thuis… als je interesse hebt pb me maar…
um geen jas :think:
Ik vind het zonde om een jas aan te schaffen die ik amper ga dragen… Het zal wel een hete zomer worden! Het is net voor die koude ochtenden als ik naar mn werk moet ofzo…
Ben al ff aan het speuren op marktplaats voor een poncho…
Faizaa ik heb je gepb’t!
Ik draag gewoon mijn jas nog. Met de lus strik ik hem gewoon dicht zodat er niet teveel kou doorheen komt.
Vind het ook zonde om voor een kleine 3mnd een nieuwe jas aan te schaffen.
Ik kan net het bovenste knoopje van mijn zomerjasje nog dicht en die andere 2 laat ik dus open. Maar ik doe ook wel eens even mijn lekkere warme trui aan die je van boven en beneden kan open ritsen, hij rekt goed mee en geeft warmte dus kan prima.
Ik had een blazertje aan van ribstof (alleen dan in de herfst). Onderste knoopje open en sjaal om.
Ik heb toen een vliesvest/jas van mij man ingepikt. Slobberde wel een beetje en ik moest de mouwen oprollen, maar dat boeide me niet. Ik vond het zonde om iets te kopen.
Spijkerjasje kon ik ook niet meer aan. Mijn buik pastte er niet meer in, maar met borsten net zo min, dus de knopen zaten onderhand op mijn rug .
Ja, daar kan ik over meespreken ! Ik heb het ook gewoon te koud 's morgens. Ik heb zaterdag een nieuwe zomerjas van MamaLicious gekocht. En voor als het iets warmer is heb ik zo een wrap van Noppies gekocht (weet je wat ik bedoel?) Zo zijn toch de armen bedekt.
En verder heb ik ook nog een cardigan van MamaLicious gekocht, die ik zowel kan openlaten als toeknopen.
Ik heb alles online gekocht bij een webwinkel waar ik reeds gekocht heb ******
Als je lang buiten bent, zo ik toch aanraden om 's morgens eerst een jas aan te doen, dat je geen kou vat! Bij beter weer kan je dan een wrap of cardigan aandoen. Zo doe ik het ook.
Groetjes
Edit beheer commerciële link verwijderd
Heb gelukkig dit jaar een jas met knopen, ik laat de onderste knopen open, en de bovenste 2 dicht. Of anders een groot charmant vest :mrgreen:
mijn jas past nu nog dicht maar heb tijdens de zwagerschap van thomas een super grote jas van de mis etam gekocht die uit 2 delen bestaat dus nu kan ik de voering eruit halen en heb ik straks ook nog een zomerjas, alsof ik van te voren wist dat ik een hele grote zomerjas nodig zou hebben :think:
had een lang vest aan in het najaar en voorjaar dat ik tot boven mijn buik dicht had :thumbup:
(ik zat meer met de winter, gelukkig is mijn vader fors te noemen en had hij nog een ski jack liggen dat ik 9 maand zwanger prima aan kon :mrgreen: )