kledingmerk chaos and order

Iemand ervaring met dit merk? vind dat ze hele leuke dingen hebben en denk erover om wat te gaan bestellen, maar kende het merk helemaal niet> is niet nieuw? Is de kwaliteit een beetje goed? Echt heel goedkoop vind ik het niet maar echt duur ook weer niet :wink:



En weet iemand nog een goedkope webwinkel :lol: (was van plan om het gewoon via hun eigen site te bestellen)

ff vragen bij de shoppers :wink: daar hebben meerdere C&O kleding gekocht…



Ik zelf weet het zo niet want het hangt hier niet in de kast :wink:

Hier al het derde seizoen besteld van C&O. Ben er helemaal gek van, jammer dat de oudste haar maat snel uitverkocht is.



De prijs kwaliteit is erg goed vind ik. Het laat zich echt super wassen, hier gaan de kleedjes, rokjes, t-shirts wekelijks in de was.



Ik heb steeds via hun eigen site besteld, snelle levering. Heb nog nooit moeten terug sturen dus daar geen ervaring mee.



Groeten

Isle

oke, ik moet dus snel zijn met bestellen :wink: heb al een rokje besteld via een andere site omdat ik nog een tegoedbon had, maar heb nog 2 setjes die ik via hen wil bestellen.

Ik ben fan!

Qua bovenkleding bestaat het merendeel uit C&O.



Ik vind het smal vallen, persoonlijk vind ik dit wel mooi.

Ben niet zo van de hele wijde shirts, vind aansluitend mooier.



Ze dragen het best vaak, en was het dus ook best vaak.

Het blijft niet meer 100% mooi.

Sommige prints vervagen, of stukjes laten los, en ook qua naden heb ik vaak pech geloof ik.

De kleur van de shirts zelf word ook wel iets lichter.



Maar volgens mij heb je dit overal als je het vaak draagt.



Ik heb meteen de eerste dag dat de nieuwe collectie online kwam besteld (kon de nacht ervoor niet eens meer slapen :oops: ), en toen was alles nog op voorraad, weet niet hoe dit nu is, is inmiddels alweer 3 á 4 weken geleden.

Ik bestel op de officiële site en bij kleertjes.

door dit topic ben ik eens op de sit gaan kijken :lol:

leuke collectie hoor!

over de kwaliteit kan ik dus nog niks zeggen maar ik denk dat er binnenkort wel iets van C&O in de kast hangt :wink:

Leuk merk en bevalt qua kwaliteit tot nog toe goed. Maar mag ook wel voor die prijs, vind ik. Het smalt inderdaad vrij smal, vind ik ook wel mooi.

ik had al ergens gelezen dat deze collectie helemaal smal valt, maar dat hebben wij hier ook nodig want de oudste is gewoon een ‘dun en lang’ persoontje. Dus misschien dat ik na deze bestelling nóg een bestelling ga doen :wink:

Maar alles van dit merk is ook niet echt wat ik wil, vind het echt wel erg leuk, maar ook vrij apart (hou ik juist wel van, heb voor mezelf ook een jurkje in mn wensenlijstje staan, uit de sale :mrgreen: ) maar niet de hele kast vol met dit soort kleding.



Sjonge, ik kom steeds meer leuke meisjeskleding tegen, nu de jongenskleren nog, vind dat echt een ramp, ook al is hij nog maar 7 weken :shifty: geef mij wat kleding betreft maar meisjes :lol:

ohja, haar maat is er nog wel, 110/116 van alles wat ik wil bestellen. bij kleertjes niet meer, maar daar hebben ze ook niet de hele collectie.

Ik ben ook heel erg tevreden over C&O.

Morgen krijg ik jurkje van deze collectie binnen, ben weer benieuwd!

Ik vind het een heel leuk merk! Hier ook 2 smalle meiden en C&O valt voor hen echt prima. Ze dragen het ook graag. Goede kwaliteit, blijft mooi in de was. Soms worden de kleuren wel een ietsiepietsie fletser, maar dat mag ook wel na vaak wassen, toch? Wat Anneke schrijft over slechte naden etc. herken ik niet.

Hier ook geen slechte naden, maar ook geen bleke kleuren. Ik doe het niet in de droger trouwens.



Ik vind het een perfect merk voor smalle kinderen :thumbup:

Ik heb ook een paar keer wat besteld bij C&O; snelle levering :thumbup: . Alleen is Nina niet zo smal :wink: en daardoor zit het wat strakker om haar buikje en zijn de mouwen wat te lang. Maar die rol ik gewoon op :smiley: .



De nieuwe wintercollectie vind ik ook zoooooo leuk :inlove: ! Ook die stoere longsleeves voor jongens!

Het doet mij erg aan Tom Du denken. vooral de meidenkleding. Maar dan is Tom Du vriendelijker in de prijs en dat blijft echt heel lang mooi.

Tom-Du? dat vind ik echt heel anders :think:

Ik vind dit veel “strakker”, in meerdere opzichten.

Nou, ik heb gisteren een thuisparty van Tom Du gehad en er waren diverse modellen die echt nagenoeg hetzelfde waren, ook strak, met weinig poespas.

maar Tom Du gaat echt pas na 30 keer in de droger een beetje verkeerd (losse print) en de prijs is een stukje vriendelijker.

kun je dat ook online kopen??? (ga meteen even zoeken :lol: )

hmm heb even gekeken maar ik ben meer fan van de kleding van chaos and order dan tom du denk… en qua prijzen vind ik het niet extreem veel goedkoper wat ik zo snel kon vinden op hun site.

@Chrissy wrote:

Wat Anneke schrijft over slechte naden etc. herken ik niet.




Denk dat ik ook gewoon een pech geval ben geweest.

Maar anderzijds heb ik héél veel C&O, dus statistisch gezien ook de meeste kans op een ‘foutje’. :mrgreen:



Bij Lucas was 1 naad aan de zijkant op een heel klein puntje losgelaten. Maar dat kon ik heel mooi bijwerken omdat het dus op een naad was.

En Robin heeft een naadje aan de halslijn wat loslaat, knip er steeds een stukje af maar na een aantal keer begint het draadje weer langer te worden.

Maar dat is zijn favo-shirt dus ook wat vaker gedragen.



Hier gaat C&O ook niet in de droger, denk dat de applicaties dat ook niet overleven…

rokje is binnen. Valt vrij klein vind ik, maar denk dat ik toch dezelfde maat voor de jurkjes ga bestellen, maatje groter lijkt me dan weer meteen zo groot, 5 cm in de lengte en 2 cm in de breedte erbij :think: Dat vind ik dan wel weer jammer van de combi maten, maar we hebben 2 meiden dicht op elkaar dus past de ene het niet, kan de ander het wel aan :wink: