Kledingbeurs & hulp voor Minima Middenmeer.

Misschien zijn er mensen die in en om Middenmeer (N-h) wonen, en in een situatie zitten waar financieel niet veel haalbaar is.

In Middenmeer zit V.E.G. de Ark. Anja , die daar lid is, is aangesteld als Diaken. Om mensen om haar heen te helpen.



Zij doet dit als bron Here Jezus. Ook voor niet gelovigen staat zij klaar.

In Middenmeer zijn verschillende mogelijkheden om haar hulp aan te nemen.



Een kledingbeurs op de Burgstraat (19a), iedere eerste zaterdag van de maand is iedereen welkom om daar kleding uit te zoeken (Netjes en schoon) voor maar 1 euro. (sokken, sieraden, tassen en riemen zijn gratis).



Er is iemand in de gemeente die fietsen repareert, het gaat wel om kleine reparaties. De Ark betaald dit.



Er worden spullen vanuit de gemeente aangeboden (o.a wasmachinens, koelkasten, meubels, tv). Het is geen kringloop! Hun kunnen dit regelen. (uit wat ik heb gehoord, kosteloos).



Ze bieden coaching en gesprekken aan.

Als je je eenzaam voelt, bieden ze activiteiten aan.



Is er iemand ziek (ziekte.) is de nood gewoon echt hoog, zijn hun bereid voor het gezin een maaltijd te koken. (en afleveren, hun doen dat in eigen keuken).



Klusjes in huis willen ze ook mee helpen.



In het voor en n ajaar word er een speelgoedbeurs gehouden. Dit is in samenwerking met Speelbank Anna Paulona.



Baby op komst maar niet de middelen? Hun helpen je daar graag mee.



De informatie die jij verstrekt over je situatie blijft vertrouwelijk.



Je kan bij mij eventuele gegevens (adres,mailadres, contactpersoon en telefoonnummer,website) opvragen.



In de hoop dat vele gezinnen in en om Middenmeer geholpen worden! Dit is trouwens ook voor mensen die niet er om heen (of in middenmeer) wonen, maar daar bijv. wel contacten hebben en er komen.



Minima is keihard soms. Niet iedereen komt rond! Dus als je wel kleding hebt, die je weg doet voor niets, mag je mij ook mailen, ik zorg dat het bij de kledingbeurs terecht komt.