kleding ...

Huh, dat is toch veel te lang dan? Of is het normaal een 3/4 broek en bij haar een lange?

Het zou best kunnen dat het normaal 3/4 broek is, maar voor haar is het nu een lange broek :oops:

Geen :oops: Je hebt zo toch gewoon een oplossing gevonden :wink:

heb je nog steeds niet veel broeken… ik heb hier 2 broeken, met verstelbaar elastiek, nagenoeg niet gedragen (miss 2x) omdat hij bij onze dames afzakt



officieel mt 86 en mt 98 of 104 maar draagmaat is veeeeeel langer geloof dat onze dochter die zeker in 104 de kleinste nog aan kan.



mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel…liggen hier stof te happen…



Geld trouwens ook voor mandela :wink:

Dank je Pitje voor je reactie.

We zijn gister naar Duitsland geweest en daar hebben we 3 broekjes gevonden met elastiek. Verder heb ik een paar jurkjes gekocht want dat past meestal om de buik…

Mijn meisje van 17 mnd oud zit in maat 98.

Ze is 94 cm en bijna 11 kilo.

Bij haar valt alles juist breed.



Ik vind z8 kleding,Monnalisa kleding en zo ook breed vallen.

Zeeman en wibra vallen bij haar ook breed.



Bij c&a hebben ze ook een xxl lijn voor de wat bredere kindjes.

Daar slaagde ik altijd voor mijn middelste grote flinke zoon.

Ze was toch onderzocht op overactieve groeihormonen Bianca?

@Kittycat wrote:

Ze was toch onderzocht op overactieve groeihormonen Bianca?


Ze is op alles getest.

In het begin maakte ze te veel groeihorminen aan.

Nu zijn lle waardes mooi zoals ze horen te zijn.



Ook kunnen ze niets vinden waardoor ze nu steeds ziek is en zo afvalt en dun blijft.

Zal ze wel van ons hebben.

Wij waren vroeger ook smal.



Ze is net zolang als haar vader op 17 mnd oud was.

Alleen gewicht scheelt wat met haar vader.



Ze word met 20 mnd weer geprikt op haar cholesterol.

Dit omdat ik en mijn zoon erfelijke familieair hypercholesterollemie hebben en daar ons hele leven medicatie voor moeten slikken.



Hoop dat mijn meisje dit niet krijgt.

En groeit ze al wat minder hard dan nu haar waardes beter zijn? En is het met haar vader nog 'goed’gekomen?

Rokjes en jurkjes inderdaad. :slight_smile: En anders zelf leren naaien. :wink: :slight_smile:



Chino qua broekjes vind ik ook een goed voorstel. Ik vind die van de H&M vrij wijd.

@tijgertje1982 wrote:

Het zou best kunnen dat het normaal 3/4 broek is, maar voor haar is het nu een lange broek :oops:


Dat is dan toch juist handig?! :slight_smile:

Hm, zie nu pas dat het al een wat ouder topic is…maar voor het volgende seizoen dan maar. :wink:

Wie weet is ze volgend jaar luier loos en kan ze ze dan als 3/4 broeken aan. 2 vliegen in 1 klap :wink: