kleding vraagje

mischien een rare vraag hoor maar wat doen jullie je baby aan met dit warme weer?

doen jullie dan nog wel een rompertje onder de kleertjes?

en met lang of met korte mouw?

groetjes willie

Onze beeb (vorig jaar mei) had een romper met korte mouwen aan. Met een maand ook vaak als het heel warm was een truitje met korte mouwen, maar de eerste tijd, ondanks dat het een 9ponder met een hoop vetjes was, toch truitjes met lange mouwtjes.

Ik heb haar nu haar gewone kleren aangedaan. Romper en shirt en broek.

Toen het vorige week zo warm was heb ik haar wel een paar keer zonder broek laten slapen of in alleen een romper met lange mouwen. Maar we slapen op zolder en daar was het wel 24 graden…en dan ligt ze ook nog onder een deken.

Imme heeft op dit moment een romper met lange mouwen en daar over heen een t-shirt, lange broek en sokjes…

Ik vind het ook best moeilijk omdat het geen heet weer is, maar ook niet koud. Het is nog van dat wel/niet weer (als je begrijpt wat ik bedoel :roll: )…

Talysha heeft nu een rompertje met daarover een truitje.

En een broekje.

Als het veel warmer word doe ik gewoon een rompertje zonder mouwen, en daarover een truitje met korte mouwen.

Met een kuitbroekje, of rokje ofzo !!

Je baby kleden zoals je jezelf kleed is prima hoor.

Mensen zijn nogal eens geneigd om hun baby té warm te kleden :wink:

nikki heeft altijd een romper aan warm of koud weer

en nu korte romper met shirt met lange mouwen en gewoon broekje en sokken.

lange mouwen romper doe ik alleen als ze shirt met korte mouwen aan heeft lange mouwen romper vind ik onhandig onder shirt met lange mouwen :roll:

heb haar nu nog geen korte mouwen aangedaan ze krijgt snel koude armpjes.

maar tijdje geleden toen zo warm was heeft ze onder parasol op kleedje buiten in dr romper gespeeld.

en idd aankleden zoals je jezelf aankleed!

Tanisha heeft een maillot aan (ivm pavlik bandage) en romper korte mouw en shirtje

Jurian heeft een lange broek en een polo met korte mouwen, daaronder een romper zonder mouwen.

Maar daar heeft hij het al te warm in, hij heeft er een kleur van en was een beetje huilerig (hij heeft het sowieso snel warm volgens mij). Dus ik heb net zijn broek maar uit gedaan, en nu is hij weer een en al vrolijkheid :slight_smile:

Ik kleed hem aan zoals ik mezelf aankleed. Als we gaan wandelen doe ik wel een dekentje deels over hem heen, maar gewoon binnen of op het balkon in zijn lange broek en shirt met korte mouwtjes

Lars heeft een romper (zonder mouwen/korte mouwen) aan met een shirt met lange mouwen en een lange broek.

Of een romper met lange mouwen en een t-shirt met lange broek en sokken natuurlijk (al hoewel deze altijd snel weer uit zijn)

Hier ook gewoon nog lange mouwen en een lange broek (5 maanden) en als Mik buiten ind e zon speelt krijgt hij een t-shirt aan met een lange broek.

ik heb voor dit weer wel rompers zonder mouwen aangeschaft. het houdt de luier nou eenmaal goed op zijn plek, handig voor mama ;-).

Ik kleed haar toch iets warmer dan mezelf. Zelf zit ik nl. lekker in het zonnetje, maar haar leg ik uiteraard in de schaduw neer en het waait nog best (onze schuttingen zijn nl nog niet dichtgegroeid, dus het waait aardig door). Als ik twijfel ga ik zelf ff in de schaduw zitten om te voelen hoe koud het is, maar tot op heden heeft ze nog steeds lange mouwtjes aan gehad. Als het zo warm is leg ik haar binnen wel in haar rompertje in de box om ff te spelen, maar daar is geen wind en is het al snel een stuk warmer dan buiten.