kleding vah het vorig jaar.

Hoi!



Ik zet het hier even neer, want jullie kids zijn over het algemeen net even ouder, dus hebben jullie de ervaring die ik nodig heb :wink:



Mijn zoontje is nu 20 maanden. Hij wordt op 1 juli 2 jaar. Ik zit te twijfelen of ik voor van de zomer nieuwe korte broeken zal kopen of niet. De korte broeken die hij vorig jaar zomer aan had waren allemaal ietsjes te lang. Dus die zouden nu eigenlijk goed hangen. In de taille zit over al elastiek. Kan hij die broeken nog aan, en dan bedoel ik dus in verband met de taille? Wat is jullie ervaring hiermee?



Bedankt! Eveline.

ik zou zeggen gewoon passen.

dan weet je het.

Ja…die heb ik al aan gegeven. Het past gewoon. Nu…maar het is nu nog geen zomer, dus vandaar dat ik het eigenlijk wilde weten…

Ach…misschien moet ik ook maar gewoon geduld hebben tot over 2 maanden wanneer het hier in Spanje zomer is…



Bedankt! Eveline.

weet je wat zo lastig is, kinderen kunnen ineens een groeisprong maken.

heb ik met jan ook wel gehad.

koop je iets nieuws; 3 weken later kun je het alweer aan de kant leggen,…

Eveline, nou mijn ervaring is dat de broeken eigenlijk altijd nog wel passen. Tenminste korte broeken. Mijn zoontje had vorig jaar (3 jaar )soms nog korte broeken aan van toen hij een jaar was.

Met broeken kan dat vaak nog wel hoor! Ik kocht soms skaters die ze eerst als gewone broeken aanhadden end an een jaar later en soms nog wel een jaar later als korte broek, ging prima

Ja, ik hoor dat van heel veel mensen opeens ja…dat het kan, dat de broeken dus gewoon korter hangen. Maar zijn broeken hingen vorige jaar iets te lang dus nu goed! Ik ga de nieuwe korte broek die ik heb terug brengen. Mocht hij opeens zoveel groeien dat hij de korte broeken van het vorig jaar niet meer past, dan kan ik er altijd nog een bij kopen!



Bedankt! Eveline.