kleding tips gevraagd voor een fotoshoot

Het gaat hierom: volgende week gaan we hier op de foto voor de verjaardag van mijn schoonmoeder. Wij samen met zwager, schoonzus en neefje.

Maar wat doen we, kopen we voor nieuwe kleren? Of kijken we wat er al in de kast hangt en samen combineert? Als we iets kopen, is dat ook voor het feest. Maar welke kledingmerken/stijlen kun je combineren zodat de kids en wij een beetje bij elkaar passen. En dan liefst ook wel een beetje betaalbaar, want we willen ook nog geld overhouden voor een leuk cadeau (die foto dus). We twijfelen dus tussen merkkleding of casual Werner zegt dat laatste, omdat de kids dan zichzelf zijn op de foto, maar ik twijfel nog, omdat de kledingsmaak van zwager, schoonzus en neefje(nou ja die is niet bewust merktrouw denk ik :wink: ) een stukje duurder is.

Tips, ideetjes, alles is welkom. Er is deze week nog tijd ingeruimd om te shoppen, dus winkeltips in Brabant (Den Bosch of Tilburg): graag!

Wat wel voor een eenheid zorgt, maar weet niet of jullie zo iets zoeken, en 't is niet erg orgineel, maar het staat wel mooi 8) is om allemaal in het wit met spijkerstof te gaan?

@Marite wrote:

Wat wel voor een eenheid zorgt, maar weet niet of jullie zo iets zoeken, en 't is niet erg orgineel, maar het staat wel mooi 8) is om allemaal in het wit met spijkerstof te gaan?




Dat is inderdaad heel mooi, mooie witte blouse (die heeft de jongste nog niet, maar wijzelf wel), lekker basic

Precies wat ik ook wilde zeggen. Spijkerbroeken/rokjes en dan een bovenstuk in dezelfde kleur. Of dan juist allemaal hetzelfde effen shirt in juist allerlei verschillende felle kleuren.

Hier hebben we op het kdv pas de mogelijkheid gehad om foto’s te laten maken van de kids. 1 van de moeders had haar kindjes (2 jongens en 1 meisje) allemaal een spijkerbroekje met een wit t-shirt aangegeven (gewoon zo’n simpel wit shirtje) en dat zag er echt geweldig uit. Alle kindjes zijn overigens ook met blote voetjes op de foto gegaan en dat is ook heel leuk…

@Marite wrote:

Wat wel voor een eenheid zorgt, maar weet niet of jullie zo iets zoeken, en 't is niet erg orgineel, maar het staat wel mooi 8) is om allemaal in het wit met spijkerstof te gaan?






ik zag de titel en denk: wit met spijkerstof is leuk

je was me voor

Ik zeg al heel lang, zodra het mooi weer is een keer foto’s van ons/kids in spijker met wit en blote voeten… vind ik super!

Yeah, we zijn allemaal geslaagd voor leuke kleding.

De heren een roze shirt met witte blouse en dan een spijkerbroek.

De dames een witte tuniek/jurk met roze print/opdruk.

Allemaal helemaal gesteld dus! laat de fotoshoot maar komen.

Een tip misschien om 2 setjes voor iedereen mee te nemen. Ik heb dat namelijk zelf gedaan. Een vrolijke met kleurtjes en voor ieder een helemaal back to basics wit setje. Uiteindelijk heb ik kleine foto’s voor in lijstjes van de gekleurde set en een mooie op canvas van iedereen in het wit uitgekozen om op te hangen.



Veel plezier met maken :mrgreen:



Mijn “wit” resultaat zie je hiernaast als avatar.



groetjes, Petri

waarom wil iedereen toch altijd wit met spijker wat is daar nou zo mooi aan?



ik word namelijk een wandelend lijk als ik wit aan heb

en mijn dochter kan het ook niet altijd heben en zoonlief ook niet.



ben benieuwd hoe de foto geworden zijn? en wanneer word het gegeven.

Ik dacht zelf meteen aan wit en dan een kleurtje, niet perse iedereen hetzelfde maar verschillend kan ook leuk zijn.



Ben ook benieuwd naar het resultaat :mrgreen:

Ik vind wit ook erg mooi voor een fotoshoot. En laat dat nu deze zomer een grote hit zijn.