Volgende week zaterdag hebben we een bruiloft en we zijn de hele dag uitgenodigd.
Alleen ik heb geen idee wat ik aan moet trekken. Als ik in mijn kast kijk, vind ik het allemaal maar saai dus misschien wil ik iets nieuws kopen.
Ik ga morgen naar de stad dus hoop iets tegen te komen, anders wordt het online iets bestellen (ben ik niet zo’n fan van).
Vinden jullie dit kunnen voor een bruiloft? En welke zou je kiezen?
En veel dingen die ik mooi vind, vereisen een strapless bh. Ik heb die geen, dus zal die een moeten kopen, maar wat is jullie ervaring hiermee? Blijven ze goed zitten of zakken ze af?
Ik vind onderste wel erg leuk, maar of het geschikt is…
Strapless BH , ik heb een BH waar ik de bandjes vanaf kan halen en die blijft Prima zitten.
Wat gepast is ligt een beetje aan het bruidspaar maar doorgaans zij volgende zaken relevant:
- draag geen wit of ivoor, dit is Voorbehouden aan de bruid
- heren dragen overdag jasje en dasje
- heb je kale/strapless jurk/top, draag overdag tijden de officiele plechtigheden dan een jasje/vestje
Ik vind beide outfits prima kunnen maar zou het wel combineren met iets an een jasje.
Wat betreft strapless bh. Dit ligt helemaal aan je cupmaat. Hoe groter hoe minder comfortabel het meestal wordt.
Als je een goede koopt blijft deze echt wel zitten. Ik ben redelijk zwaar, dubbel d, en mijn ervaring is dat de balijnen op een gegeven moment in je huid gaan snijden/drukken en onaangenaam wordt. Ik zou dan eerder kiezen voor een torselet,ik vind dat comfotabeler dragen.
De tweede foto vind ik persoonlijk niet zo geschikt, lijkt eigenlijk een beetje op een korte broek? :oops:
De lange jurk zou ik inderdaad combineren met een bolero of kort jasje. Mooi handtasje erbij, mooie hakken en klaar.
Het is toch gewoon een korte broek…?
Ik zou erg gek staan te kijken als ik in iets dergelijks iemand op een bruiloft tegenkwam eerlijk gezegd, de jurk vind ik wel leuk. En dan idd met een vestje voor de plechtigheid/als het fris is.
Het tweede topje is wel erg mooi! maar inderdaad met een rok ofzo, niet met een korte broek. Een lange mooie pantalon zou wel kunnen!
Hele leuke jurk!
Steps heeft ook altijd super leuke en mooie outfits voor een bruiloft.
kijk ook eens op jjshouse (met com erachter) en missschien marktplaats en dan zoeken op steps? Veel mensen kopen een feestjurk voor 1 keer, dus dan je iets super mooits kopen voor veel minder geld.
Succes!
@Lune wrote:
Het is toch gewoon een korte broek…?
Ik zou erg gek staan te kijken als ik in iets dergelijks iemand op een bruiloft tegenkwam eerlijk gezegd
Zie je anders best veel op het moment.
Korte broek met kousen eronder, hakje of laarzen eronder. Kan ook heel prima sjiek, feestelijk en gekleed zijn.
Dat met die korte broek is een geheel dus dat kan niet anders gecombineerd worden haha.
Ik kan van vriendinnen ook jurkjes lenen, dus denk dat ik dat doe. Zal vast wel iets bij zitten.
Vriendin van me heeft een plak-bh van de hunkemoller, iemand die daar ervaring mee hheeft? Bij haar blijft ie goed zitten, maar zij heeft nog geen kinderen en geen last van de zwaartekracht zeg maar.
Ik weet niet of het ligt aan of je wel of geen kinderen hebt. Het kan misschien wel. Hier geen last want zowel voor als na de zwangerschap (en bv) heb ik de strapless bh aan. Ik heb er 1 die je ook kunt dragen met bandjes. Gewoon 1 van V&D en die zit goed voor onder jurkjes.
Geen idee of je tijd/energie/zin/puf hebt, maar passen bij lingeriezaken kun je altijd. Persoonlijk vind ik de bh’s van de H&M echt tien keer niks (zit geen vorm in heb ik het idee, is misschien ook heel erg persoonlijk).
ik zou zeker voor de 1e gaan…
bij de 2e is het topje leuk, maar een korte broek naar een bruiloft vind ik persoonlijk zeer ongepast… :silenced:
Ik vind de 2de juist wel erg leuk.
Leuk met een panty en een mooie hak eronder!