Kleding merk lief, hoe valt dit??

Hallo,



Ik wil een shirtje van lief op de webshop bestellen.

Nu zit ik te twijfelen tussen 92 en 98.

Mijn zoonje hefet een shirtje met korte mouw van lief in maat 86,

Deze zit voor nu prima.

Zit er kwa lengte rschil tussen lange mouw en korte mouw.

Ik hou wel van iets langere shirtjes, maar moet atuurlijk niet te breed worden.

Ik heb de ervaring dat het ruim valt dus zou voor 92 gaan. Alleen de rompers vond ik altijd erg klein vallen.

Moet wel zeggen dat ik al heel lang niks meer van Lief heb gekocht.

Oh grappig want ik vind het dus hartstikke klein vallen. Voor mijn hollandse meid koop ik standaard een maat groter dan ze in andere merken heeft. Maar ik hou er gewoon niet van om heel erg aan zo’n shirtje te moeten trekken voordat het aan is. Dan ga ik liever voor wat meer ruimte.

truitjes vind ik ook erg ruim vallen, terwijl de vestjes weer heeel smal/klein vallen.

Ik vind een groot verschil tussen de jongens en meisjeskleding. Bij mijn oudste (die is dan wel erg slank), vielen de shirts altijd zo wijd en de mouwen erg lang. Bij mijn jongste (die is steviger), vallen de shirtjes veel strakker en kortere mouwen.

ik vind het klein vallen, voor jongens én meiden… In elk geval, smal. Of het ook echt kort valt twijfel ik nu even aan… tweede had een jurkje maar heeft het nooit aan gehad want ze was gewoon ‘te dik’ voor het jurkje (was maatje 62)



nu een overhemd voor de jongste maat 80, toen hij nét 74 aan had paste het al en nu ist alweer te krap :frowning:

ik vind het klein vallen… vooral bij het hoofd…

maar overal wel…

ik vind shirts juist breed en kort vallen :think:

jurkjes vind ik ook geen jurkje maar meer een tuniekje :stuck_out_tongue:

@schaap wrote:

ik vind shirts juist breed en kort vallen :think:




En dan juist wel weer met laaaaange mouwen.

@mamaMarije wrote:

@schaap wrote:
ik vind shirts juist breed en kort vallen :think:




En dan juist wel weer met laaaaange mouwen.




idd erge lange mouwen :roll:

Ik vind het ruim en relatief breed/kort vallen. Jurkjes zijn inderdaad meer tuniekjes. Maar ook shirtjes en broekjes vind ik niet heel smal vallen.

Idd breed en kort! Hier heeft mijn meisje toch wel wat spekjes, maar de mouwen zijn te wijd! Ook valt het kort, wat ik niet zo mooi vindt, gezien je een kind toch vaak oppakt, vind ik wat langer net wat netter lijken.



Vind de kleding van lief! erg leuk, en ben helemaal fan van de andere spulletjes van lief!,maar gezien het ontzettend duur is (ook al bestel je 1 shirt je of een jurkje in de webshop, je betaalt zo,n 5 euro aan verzendkosten!) En ook niet zo mooi valt, koop ik geen lief! Kleertjes meer…