kleding mee naar psz?

geven jullie je kindje schone kleren mee naar de psz?



gisteren is mij gevraagd of ik schone kleren voor Luna mee wou geven voor als ze evt zou knoeien ofzo :think:

nu hebben ze op de psz ook gewoon verschoning liggen dus ik vind het eigenlijk onzin om haar kleding mee te geven :shifty:



wat vinden jullie? geven jullie kleding mee of niet?

Hier moest je ook kleding meegeven, maar meer voor het geval van een ongelukje.

en dat blijft dan daar liggen of moet je dat elke keer weer mee terug zeulen? :oops:

is gebruikelijk dat je in rugzakje verschoning en zo nodig luier stopt,dat gaat dus mee heen en weer.is volgens mij overal gebruikelijk

Hier alleen een luier en doekjes mee als je kind nog niet zindelijk is. Voor grote ongelukjes hebben ze standaard kleding liggen. Lijkt me nogal overdreven als iedere peuter een hele verschoning moet meezeulen.

ja maar in dit geval gaat het dus om schone onderbroek langebroek hemd trui mag wel een grote rugzak aanschaffen dan voor dat kind

als het alleen om een onderbroekje gaat voor evt te laat naar de wc gaan met poepen ok maar zoveel neem ik niet eens mee als wij gewoon een dagje uitgaan :think:

ok nou van deze juf hoeft het niet want ze hebben ook verschoning op school :lol: scheelt weer meezeulen

vind het ook onzin ze is goed zindelijk sinds de zomervakantie heeft ze misschien 1 ongelukje gehad met poepen

Ik zou het wel meegeven maar meer omdat ik het vroeger verschrikkelijk vond om na een ongelukje geen eigen kleding aan te kunnen… weet nu nog hoe een ramp ik dat vond :mrgreen: dan zat je in van die slonzige, te grote of te kleine kleding… vond 't niks :silenced:

bij ons op het kdv vragen ze ook of je reservekindjes wil neerleggen voor de kindjes. Ze hebben er ook wel liggen hoor, maar wel zo makkelijk als de kinderen hun eigen schone kleren aan kunnen krijgen.

Nicky is ook sinds de zomer al zindelijk maar toch heeft hij een keer een soort van ongelukje gehad. De juf had z’n onderbroekje niet goed naar beneden gedaan waardoor hij er net overheen plaste… :? In dat geval vind ik het gewoon fijn als ze een eigen schone onderbroek/broek aankrijgen. In zijn rugzakje zit dan ook altijd een paar sokken, onderbroek en spijkerbroekje. Rugzakje is nog geen 20 cm hoog dus de grootte ervan valt ook wel mee ;).

@marijke79 wrote:

bij ons op het kdv vragen ze ook of je reservekindjes wil neerleggen voor de kindjes.




Een reservekindje is nog makkelijker :mrgreen:

Yara heeft nog altijd een extra setje in de tas zitten.

Onderbroek,hemd,broek en sokken en shirt.

Het is meer voor eventueel knoeien oid. Zindelijk is ze al een hele tijd.

Ik vind het geen extra belasting qua mee nemen. Zt standaard in haar rugtasje,gewoon netjes opgerolt.

Demi heeft een onderbroekje, sokjes en een broekje mee in haar tas. Dat zit er altijd in. Ze heeft 1x een ongelukje gehad, maar ze hebben daar ook schone kleren. Toevallig had ze vandaag haar handen afgedroogd aan haar shirt, ze heeft een schoon shirt aangekregen van de psz. Die was ik en neem ik de volgende keer weer mee, geen probleem volgens hen.