Ik op dit moment even met een dilemma.
Ik wil kleding bestellen via WKP voor onze oudste zoon, alleen nu weet ik niet precies in welke maat ik het moet doen :think: Hij zit nu op de 122 en dat gaat net. Maar kan ik niet beter een maat groter nemen (128?)? Want ze groeien zo hard nu…
Misschien hebben andere moeders raad, die kinderen in de zelfde leeftijd categorie hebben?
als 122 net kan, zou ik voor 128 gaan
ze kunnen zo ineens een spurt maken
je kan altijd mouwen omslaan
ik zou ook voor een 128 gaan WW, mijn dochter van bijna zeven heeft die maat ook.
ik zou voor de 128 gaan(mouwen kun je nog oprollen, en een broekband ook ) en dan kan ie ff weer vooruit!
Ik zou dan ook voor 128 gaan.
Dan kan hij zeker nog even vooruit.
Maar als je toch daar bestelt waarom bestel je dan niet twee verschillende maten om te passen?
De verzendkosten blijven hetzelfde en ze komen de overige kleren die niet passen weer gratis ophalen.
Zo doet mijn ma dat ook als ze iets daar bestelt.
Samila zit nu qua broeken in 116/122, die maat koop ik nog voor haar, maar ik heb nu even een kledingstop want ze heeft genoeg.
Qua shirts draagt ze nu 122/128 en ik koop evt alleen nog 128, dan idd eerst maar ff omslaan.
Bovendien is het ook maar net hoe het valt en zeker als je vooruit wilt kopen…ik zou zeker voor 128 gaan als ik jou was!
Ik zou ook voor 128 gaan.
Justin is ook 5 en half,en 122 is hem vaak nog te groot.
Snap niet dat mensen vaak zeggen dat hij groot is :eh:
Wat is zijn geboortedatum? gewoon even nieuwsgierig :mrgreen:
128.
Anna Sofie droeg nog maar heel kort geleden 122 en ineens past er niks meer van.
En 122 heeft ze maar kort gedragen, dus ik snap het niet helemaal maar zal wel met groeien te maken hebben
:shock: wat zijn jullie kinderen groot, of lijkt dat nou zo :think: .
Delihla is 5 jaar en 3 maanden en zit in 110 soms als t klein valt 116.
Samila is inderdaad wel een van de langsten van haar klas.
Als je bij whkmp besteld bestel je toch gewoon een 122 en een 128.
Kan per merk nl best nog wel eens verschillen qua maten.
En alles wat niet past stuur je gewoon terug…
Dano wordt over 2 maanden zes en die zit al een tijdje in 128. Dus 128 lijkt me prima.
Oeps, Broes is 2,5 jaar en draagt maat 104/110… :shock:
Of is dat normaal? :shifty:
Gerben wordt over 2 weken 6 en ik heb gisteren al maat 134/140 in huis gehaald, de 128 wordt af en toe al te klein…
Hij heeft schoenmaat 31… :silenced:
@Danja wrote:
Troost je… mijn zoon (6 jaar en 3 maanden oud) heeft schoenmaat 34/35

@Bietje wrote:
Oeps, Broes is 2,5 jaar en draagt maat 104/110… :shock:
Of is dat normaal? :shifty:
myrna van 4 heeft maat 110…
daphne van 6 maatje 122
Jeetje wat een grote kinderen allemaal! Indy is 1 meter en 12 cm. Broeken draagt ze 110 en shits 116. Ze is bijna 5 1/2 en heel gemiddeld!
Thijmen is van maart en dus net 4, heeft nu maat 98/104… schoenmaat 25/26
@Danja wrote:
Gerben wordt over 2 weken 6 en ik heb gisteren al maat 134/140 in huis gehaald, de 128 wordt af en toe al te klein…
waaahahaha das nog niks die van mij heeft schoenmaat 33/34 :silenced:
en nee hij is niet overdreven groot dus hij heeft gewoon pipovoeten :roll: :lol: :lol: :lol: