Kleding jongen mt 110 gezocht.

Ik ben op zoek naar kleding voor mijn oudste zoon in maat 110 (en evt. vast wat 116). Graag wel heel en zonder vlekken.



Hij is vrij smal, dus liefst verstelbare broeken of smalle modellen.



Merken die de voorkeur hebben zijn o.a. H&M, hema, Frendz, Mexx, Z8, Tumble&dry, We, Mitch enz…

Heb je nog leuke kleding die voor een mooi prijsje weg mag dan hoor ik dat heel graag!



Ben op zoek naar kleding voor najaar/winter, dus ook een jas, evt. wat warme pyama’s, evt. regenpak, lange (spijker)broeken, longsleeves, vesten, truien enz.



Groetjes Amaya.

Ik zal even in Pete’s kast kijken.

Ik krijg altijd kleding van een buurvrouw, haar oudste is een jaar ouder dan Pete.

Ik heb allerlei dingen voor najaar/winter apart gelegd, maar Pete is veel gegroeit en zal dan in 116/122 zitten en volgens mij zit er ook 110/116 tussen.

Heel graag, vast bedankt voor de moeite :-*

hoi hoi,

Ik heb ook wel één en ander van Michaël in maat 110 of 116.

Hij is ook lang en smal. Hij wordt in nov 6 jaar en wat ik weg doe, is nu dus te klein voor hem.

Geen idee hoe oud je oudste is, maar hier dus gedragen rond 4-5 j.



Rode tussenseizoenjas van Filou en Co.

Blauwe gilet van Gaastra

rode katoenen pull van River woods

enkele winterpyama’s (3 tal, denk ik)

souspulletje



Als je denkt interesse te hebben, stuur me dan pb met je emailadres. dan probeer ik zo snel mogelijk foto’s te maken en mail ik ze door + prijzen en (intern) verzendkosten.



groetjes

Gerda

Ik pb je even mijn mailadres :thumbup:

1e foto: C&A Disney, maat 110

2e foto: Hema, maat 110/116

3e foto: C&A Disney, maat 110



Mocht het je smaak zijn dan mag het allemaal gratis weg, tegen vergoeding verzendkosten.



In je andere topic had ik ook andere dingen gezet die gratis weg mogen.



Ook een aantal slaapzakken tegen een kleine vergoeding.

Hoi Sassie,



Bedankt voor je reacties, De truien zijn leuk hoor, dus wil ze graag van je. En lief dat ze zo weg mogen :-*

Ik ga even je andere reacties zoeken :wink:

Groetjes Amaya.

@Amaya wrote:

En lief dat ze zo weg mogen :-*


Gekregen van de buurvrouw, dus een beetje lullig om dan geld ervoor te vragen aan iemand anders :wink:

ik heb nog een mitch longsleeve mt.110 en een mexx winterjas(pilotenjas)Is maat 98/104,maar valt meer als 104/110

Heb je foto’s? En wat vraag je ervoor?

Groetjes Amaya.

Mag ik even je email,krijg de foto’s niet geplaatst hier