Klantenservice T-mobile

Mark en ik hebben gisteren allebei een sim-only pakket aangevraagd, de mijne was gelukt, maar die van Mark niet…



Aangezien ik Mark al een paar dagen niet kan bellen, dacht ik, ik bel die klantenservice wel even…



Ik een heel verhaal…



Krijg ik als antwoord: nou MARLOUS…bladiebla…



Zo heel erg uitgesproken…Ik had echt zoiets what tha peeeeeep…



Zegt ze: zal ik mij even voorstellen: mijn naam is Melanie…(onze Mel, van Loek en Ryan enzo…)…



Vond het heel grappig, zo onverwachts een bekende stem te horen (ken haar persoonlijk)…Helaas kon ze mij niet helpen… :evil: Maar wilde het even delen…



Small world…

whahaha, wist niet dat die dáár werkte(meende me te herinneren dat ze bij een bouwmarkt werkte?)



Wel grappig inderdaad, net precies haar aan de telefoon te krijgen, van al die telefoonmedewerkers die daar zitten

Wat leuk!



Niet dat ze je kon helpen natuurlijk, maar wel grappig hoe klein nederland dan opeens is :mrgreen:

hihihihi grappig! Alleen wel jammer dat ze je niet kon helpen, maar ach je had wel weer even Mel aan de lijn :mrgreen:



Hoop voor je dat het probleem wel snel is opgelost :pray:

lol !!

haha wel leuk :mrgreen:

wel rot dat ze je niet kon helpen :frowning: :wall:

Giller hé :mrgreen:

Jammer idd dat ik je niet verder kon helpen, kon er niets aan doen :oops:

Maar ik had heus wel verwacht dat ik ooit een bekende aan de lijn zou krijgen, alleen als het gebeurt overvalt het je toch :lol:

Ik had ook een meeluisteraar (nieuwe instromer) dus die snapte het ook al niet dat ik je bij de voornaam noemde :mrgreen: (dat mag dus officieel absoluut niet!)

Maar normaal gesproken moet ik vrienden en bekenden dus doorverbinden met een collega omdat het anders fraudegevoelig is.



Marieke: dat van die bouwmarkt klopt, dat was toen ik nog in Amsterdam woonde.

Ik werk hier nu sinds Juni voor 16 uur en het is best leuk werk.

Heb wel een hoop moeten leren in korte tijd.

Oh, daarom was je zo kortaf…



Ik vond je al een beetje vaag…Maar goed, mensen op hun werk zijn altijd anders he…



En fraudegevoelig…Je kon mij niet helpen dus… :shifty:



Morgen maar weer bellen, krijg ik jou dan weer??? :lol: :lol:

@Marlous wrote:

Oh, daarom was je zo kortaf…



Ik vond je al een beetje vaag…Maar goed, mensen op hun werk zijn altijd anders he…



En fraudegevoelig…Je kon mij niet helpen dus… :shifty:



Morgen maar weer bellen, krijg ik jou dan weer??? :lol: :lol:




Oh nee, die vraag van jou was niet fraudegevoelig, daar kon ik een algemeen (en goed) antwoord op geven omdat het nog maar net gebeurt was.

Maar als ik in jouw gegevens van je abonnement ga, kan ik kortingen toepassen, vergoedingen geven e.d. dus dát zou fraudegevoelig kunnen zijn.

Verder idd wel iets kortaf :oops: vanwege de meeluisteraar en de supervisor die 5 meter verderop zat…

En nee, ik ben morgen vrij. We hebben ook twee callcenters (Breda zit er ook 1) dus dit was een mazzeltje :lol:

grappig :slight_smile:

komisch :lol:



hier in breda zit inderdaad ook t-mobile veel van hun werknemers werken nu ook bij mij bij het ccc van anb-amro.



heb zelf eigenlijk nog geen kennissen of fam. aan de foon gehad maar dat zal nog wel eens komen.

Inderdaad erg grappig. Ik moet dalijk ook nog even bellen dus wie weet?