Klachten van de Cerazette??

Dames die Cerazette gebruiken hebben jullie ook klachten als hoofdpijn, vermoeidheid, duizeligheid enzo.

Mijn internist denk namelijk dat ik daardoor klachten heb.

Zelf geen last van gehad, maar ja, staat wel op de bijsluiter :wink:

hou op hou op, ik had ook zo’n last van de cerzetta. En ook nog een upervaak bloedingen tussendoor.

Ik vond het echt een rotpil, ben na 2 mnd weer overgstapt naar een andere

tussenbloedingen :hand: gewoon een maand lang, en dan even drie dagen zonder en dan weer een maand lang pfff.

En heel erg vermoeid, maar weet niet of ik dat aan de cerazette kan linken

@juulisjuul wrote:

klachten als hoofdpijn, vermoeidheid, duizeligheid

Godverd*mme Juul.. Teun jou weer aan het etteren.. de zak!!!

Bijwerkingen Cerazette..
Dus ja, kan daarvan komen..
Misschien overstappen op wat anders..
Of lekker gaan voor een 3e baby.. :mrgreen:

Acne
Bloedverlies, onregelmatig (vaker, langer of uitblijven)
Borsten, pijnlijk of gespannen
Gewichtstoename
Haaruitval (= alopecia)
Hoofdpijn
Menstruatie, pijnlijke (= dysmenorroe)
Misselijkheid (= nausea)
Seks, zin in (= libido), verminderd
Stemmingswisselingen
Trombose en/of embolie, met name bij langdurige bewegingsarmoede (= immobilisatie)
Vaginale bloedingen, onregelmatig en/of verlengd; deze komen na enkele maanden in aantal af
Vermoeidheid

Heb m ook 3 maanden geslikt, was dr heel beroerd van steeds. Zou m proberen omdat ik voor de zwangerschap veel migraine had, waarschijnlijk door de pil. Ben nu weer over op mn oude pil, en dat gaat nu goed!

Verschrikkelijk, heb ook al meer dan 2 maanden diarree, misselijkheid, morgen moet ik bloed prikken, mijn ontlasting is onderzocht :sick: en volgende week maandag krijg ik de uitslag, is alles goed dan moet ik met de Cerazette stoppen :roll: wat een gedoe zeg, als het aan die pil ligt mooit meer zeg :hand:

Word vervolgd dus…

jeetje Juul heftig zeg en dat ws door een pil :shock: :hug:

Juul, ik ben gestopt met die pil omdat ik zo ontzettend veel last van de hormonen had. Werd er bloedchagerijnig door, kon niets meer hebben enz. enz.

:hug:

@Debbie & Lana wrote:

Juul, ik ben gestopt met die pil omdat ik zo ontzettend veel last van de hormonen had. Werd er bloedchagerijnig door, kon niets meer hebben enz. enz.

:hug:

Ja chaggie en ik ook, ben heel erg opvliegend tegen iedereen :oops:

Vandaag dus 12 buisjes bloed :shock: afgenomen…ben benieuwd maandag of het nu aan iets anders ligt of aan die &^%$^^#$ pil

Ik ben op 3 dag na gewoon een maandlang ongesteld geweest

en verschikkelijk moe

Nu ik geen bv meer geef stap ik dus snel weer over op mijn oude pil

microgynon 30