klachten na stoppen met pil

Hallo,

Ik ben een paar weekjes terug gestopt met de pil en heb nu allerlei rare klachten, hoofdpijn, moe zijn, buikpijn,…

Zijn er nog die dit ervaren hebben?

Oja als er nog mama’s zijn die net met de pil gestopt zijn en voor een kindje gaan dan hoor ik het graag, mijn vruchtbare periode begint binnenkort. :mrgreen:

Hoi bij topic: Gestopt met… is ook een topic oktober/november stoppers 2009. Kom daar gezellig meekletsen!

Liefs Chantal

@Krabje wrote:

Hoi bij topic: Gestopt met… is ook een topic oktober/november stoppers 2009. Kom daar gezellig meekletsen!

Liefs Chantal

O.a. ik klets daar ook mee. :wink: Ben een aantal weken terug gestopt met de pil, en ook ik heb klachten. Grotere borsten, pijnlijke tepels, wat slechter slapen, buik+rug kramp, opgezette buik en misselijk. Had 13 nov. ongesteld moeten worden, niet gebeurd… (en had er vorige week al een test tegenaan gegooid, negatief).

Je kan eens googlen bij ‘klachten ontpillen’. Daar staan wasliujstjes met ontpil klachten, waaronder misselijk, buikpijn etc.

Ik zit daar ook… Heb ook wel wat klachten maar niet zoveel als de vorige keer dat ik gestopt was met de pil. Toen kwam mn cyclus niet zo snel op gang en had ik ook dezelfde klachten als jij. Maar dat was na 10 jaar pilgebruik. Nu heb ik hem 9 maanden geslikt en heb ik wat minder last.

hoi,

Hier ook wel dezelfde klachten.

Ben alleen al 16 dagen over tijd maar niet zwanger, baal daar wel van, ik hoop snel ongesteld te worden, want dan kunnen we tenminste uitrekenen wanneer we weer vruchtbaar zijn.

Heeft iemand ervaring met lang overtijd zijn?

Hoe lang zou dit nog kunnen duren?

De vorige keer was ik namelijk meteen zwanger, dus ik weet niet zo goed hoe het normaal zou gaan als je stopt met de pil.

@Corrie wrote:

hoi,

Hier ook wel dezelfde klachten.

Ben alleen al 16 dagen over tijd maar niet zwanger, baal daar wel van, ik hoop snel ongesteld te worden, want dan kunnen we tenminste uitrekenen wanneer we weer vruchtbaar zijn.

Heeft iemand ervaring met lang overtijd zijn?

Hoe lang zou dit nog kunnen duren?

De vorige keer was ik namelijk meteen zwanger, dus ik weet niet zo goed hoe het normaal zou gaan als je stopt met de pil.

Na het stoppen met de pil heb ik ook een hele lange cyclus gekregen.

toen ik een jaar was gestopt was het nog steeds.

Ik ben nu 5 weken gestopt en heb nergens last van. Mijn 1ste pilloze menstruatie al gehad. Ook daar geen extra last van gehad, alleen ben ik maar 3 dagen ongesteld geweest. Vroeger was dat 6 dagen. Nouja daar kan ik niet rouwig om zijn. :smiley:

Na het stoppen met de pil heb ik 3 weken continue hoofdpijn gehad. Daarna was het (gelukkig) over. Pijnlijke borsten had ik alleen na de eisprong.

ik ben 1 nov gestopt heb toen de 1ste weken niet veel last gehad alleen erge buikpijn en af en toe misselijk.

Nu ben ik vooral de ochtend en de avond misselijk en pijnlijke tepels en duizelig denk dat dit van het ontpillen komt hoop niet teveel op een zwangerschap dan zou ik het alleen maar erger vinden als ik weer ongi word heb dinsdag mijn nod dus we zullen dan wel weten of het ontpillen is :stuck_out_tongue:

liefs

Ik werd pas na 4 maanden na het stoppen met de pil ongesteld. Ondertussen had ik allerlei klachten: misselijkheid, moeheid, pijnlijke borsten. Kwam dus door de rare lange cyclus en het ontpillen. Waarschijnlijk heb je er de volgende ronde minder last van.

ik werd gelijk ongi na het stoppen toen 19 dagen later weer en nu is het op 1 dag na 4 weken geleden dat ik de laatste keer ongi word. vind het allemaal beetje vreemd omdat je eigenlijk alleen maar hoort dat het lang duurt voor je de 1ste keer ongi word en bij mijn dus heel kort

Maar fijn om te weten dat die klachten dus kunnen komen door het stoppen met de pil!!

Thanks voor je reactie!!

Liefs Lmg

Ik ben 3 kilo aangekomen sinds het stoppen :shifty:

vreetbuien, echt niet normaal 8)

Nu zijn die buien over, en probeer ik weer op normaal gewicht te komen…