Klachten na keizersnede

een beetje een genant vraagje :oops:

Ik ben 8 week geleden bevallen dmv een keizersnede , eigenlijk is alles goed gegaan. Gelijk gesteriliseerd. Enige klacht wat ik nu heb is dat ik last heb van mijn darmen. :oops: Veel last van lucht/winderigheid. Geen last van verstopping maar het gaat wel moeizamer.

Iemand herkenning?

Ik heb woensdag na controle dus zal het dan ook wel navragen.

Ik heb 2x een KS gehad, maar herken je klacht niet echt.

(dus eigenlijk heb je niks aan dit antwoord :shifty: )

Succes ermee en idd woensdag even navragen :thumbup:

Bij mij was het de 4e keizersnede en lees op internet dat verklevingen wel een oorzaak kunnen zijn

Mag ik even heel brutaal vragen aan je hoe dat bevallen is (lekkere woordkeuze :mrgreen: ); 4x een ks?? Want dat is dus oa een van de redenen dat ik/wij voorlopig nog niet voor een 3e zouden willen gaan… weten überhaupt nog niet of er een 3e komt hoor, maar als ik dan denk aan weer een ks… krijg ik echt de kriebels van :shifty: En dan geen leuke zeg maar :oops:

Wat betreft je klacht…verklevingen zou best kunnen. Is dat ze verhelpen? Ik hoop dat de gyn van de week antwoord kan geven!

hoi

even onhandig via een half scherm typen, want volgens mij vind KoK reclame belangrijker dan een gebruiksvriendelijk forum 8)

Ik herken het niet van mijn eigen KS, maar hebben ze geen lucht in je buik gedaan om de verklevingen beter te kunnen openen :think: ? Als is 8 weken dan misschien wel erg lang om nog last te hebben…

@marieke_dm wrote:

Mag ik even heel brutaal vragen aan je hoe dat bevallen is (lekkere woordkeuze :mrgreen: ); 4x een ks?? Want dat is dus oa een van de redenen dat ik/wij voorlopig nog niet voor een 3e zouden willen gaan… weten überhaupt nog niet of er een 3e komt hoor, maar als ik dan denk aan weer een ks… krijg ik echt de kriebels van :shifty: En dan geen leuke zeg maar :oops:

Wat betreft je klacht…verklevingen zou best kunnen. Is dat ze verhelpen? Ik hoop dat de gyn van de week antwoord kan geven!

Geen brutale vraag hoor :mrgreen: hoe dat bevallen is de laatste is me toch wat meer tegen gevallen dan de 2e en de 3e. ( bij de eerste had ik ook meer last maar dat verwijt ik aan spoed)

Komt omdat we nu al 2 hebben rond hobbelen en dat vergt toch meer van je lichamelijk en Lynn is nog erg jong.

De 1e nacht thuis wou ik Noah voeden en ik wist gewoon niet hoe ik overeind moest komen , vanwege de pijn. Ze hadden de inwendige hechtingen te straks gezet.

Verder ks zelf ging goed alleen veel verklevingen waar de artsen moeite mee hadden.

Ik stond wel al de dag erna te douchen maar misschien wou ik ook te snel.

Mayo, ze hebben na mijn idee wel lucht geblazen omdat ik gelijk gesteriliseerd ben :think: :think: