klachten eisprong

Wie heeft er welke klachten tijdens de eisprong?

Vroeger voelde ik mijn eisprong.

Nu ben ik net 2 weken gestopt met de pil en omdat mijn cyclus vroeger heel onregelmatig was, geloof ik niet dat het nu gelijk regelmatig is.

Ik zou aanstaand weekend mijn ei KUNNEN krijgen (als het regelmatig is).

Heb nu sinds gisteravond enorme rugpijn. Zeurend, alsof je zwaar ongesteld bent. ook lichte buikpijn.

Maar toen ik vroeger mijn ei voelde, voelde dat anders volgens mij, zoals ik me kan herinneren.

Zou het mij ei KUNNEN zijn?

6 juni was de 1e dag van mijn laatste menstruatie.

Lijkt mij dat het dus niet kan…

Maar waar hebben jullie last van tijdens je ei??

Ik voel mij eisprong heel duidelijk.

Links of rechts een zeer pijnlijke gevoel die soms 2 a 3 uur aanhoudt zelfs naar de wc toe gaan is pijnlijk ik kan niet normaal en ontspannen zitten.

Voorheen was dit niet zo maar ik heb verklevingen die dit pijnlijke veroorzaken heb ik begrepen.

Voorheen voelde ik alleen een zeurende pijn links of rechts en die duurde ook zo’n 2 a 3uur.

Alleen niet zo pijnlijk als nu.

Ik wil je in ieder geval heel succes wensen met zwanger worden.

Ik heb dus ook steken, maar die lijken mij te hoog… Richting mijn zij zeg maar.

Vliegje, ik voelde mijn eisprong ook heel goed.

Inderdaad steken en in je zij/richting onderrug.

Zou dus heel goed kunnen!!

vliegje, ik voel mn eisprong ook altijd. Heb dan altijd een zeurderig gevoel in mn buik, net of ik ongi moet worden. Ook altijd rond die tijd slijmerige afscheiding

Hey Vliegje,

Ik heb denk ik mijn eisprong ook gevoeld, en ik heb hem gisteren al gehad!!! Dus dan zou jij hem ook moeten kunnen hebben nu, omdat we tegerlijk gestopt zijn!!! :smiley:

Oh, nu nog 2,5 week wachten… :wall:

Dusssssssss Vliegje, KLUSSEN!!!

Kus, Gitje

@Gitje85 wrote:

Hey Vliegje,

Ik heb denk ik mijn eisprong ook gevoeld, en ik heb hem gisteren al gehad!!! Dus dan zou jij hem ook moeten kunnen hebben nu, omdat we tegerlijk gestopt zijn!!! :smiley:

Oh, nu nog 2,5 week wachten… :wall:

Dusssssssss Vliegje, KLUSSEN!!!

Kus, Gitje

Zou het kunnen??? O als dat echt zo is, heb ik gewoon een goede cyclus de 1e keer!!!Ooooo hoop het zo!!

Ik heb inderdaad steken in mijn zij, wel hoger dus, niet op hoogte van mijn baarmoeder ofzo.

En de pijn in mijn rug… pffff… echt vermoeiend.

Vanavond toch maar ff de pijn opzij proberen te zetten en klussen dus :slight_smile: :slight_smile:

Gitje, jij ook succes!!!

Gitje, zit jij niet bij de Juni stoppers??? Ik heb je niet op ons lijstje…??

Eh… :oops: Weet ik eigenlijk niet…

Maar je mag me er direct bijzetten natuurlijk!!!

Enne, Klus ze!!! :dance:

Kus, Gitje

doe ik vanavond ff, geef me ff je leeftijd, NOD door :wink:

Enne, kom je ook bij de juni stoppers kletsen dan??

Tuurlijk kom ik ook bij de juni stoppers kletsen!!! Ik klets overal! :lol:

Leeftijd is 22 (nog 2 weken) en NOD is op mijn verjaardag 5 juli!!!

(uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar als dinsdag idd mijn ei was, dan is hij korter en ligt mijn nod ook eerder! :dance: )

Kus, Gitje

Gitje, ik ga zo het lijstje aanpassen en bij de Junistoppers opnieuw plaatsen :wink:

ik had ook idd enorme rugpijn en buikpijn bleek mn ei sprong te zijn :smiley:

O spannend :slight_smile: Mijn rugpijn is helemaal over nu :slight_smile:

Is het trouwens ALTIJD zo dat je van dat slijm moet krijgen als je je eisprong hebt?

dat had ik van de week niet, dus weet niet of het dan alsnog mijn ei geweest kan zijn…?

het is geloof ik wel beter als je meer slijmproductie hebt.

Ik had het dit keer wel, maar niet heel veel hoor. Ik begon er 2 dagen voor die tijd al mee, met wat slijmerigeafscheiding. Maar de eisprong…die kan je bij mij echt niet missen hoor!

Inmiddels dus wel slijm gehad… maar niet veel. Alleen vrijdag en gister een beetje. Daarna niet meer tot nu toe…

@vliegje wrote:

Is het trouwens ALTIJD zo dat je van dat slijm moet krijgen als je je eisprong hebt?

dat had ik van de week niet, dus weet niet of het dan alsnog mijn ei geweest kan zijn…?

Nee hoeft niet, ik had tijdens mijn eisprong helemaal nergens last van ik voelde niets en zag ook helemaal niets.