Klachten Clomid

Hoi na gebruik van Clomid (eerste ronde) heb ik zeer veel klachten.

Lage buikpijn

Buikpijn die doortrekt naar de rug

Kan niet slapen moet me om de 5 minuten verleggen door de buikpijn/rugpijn.

Draaierig gevoel in mijn hoofd.

Overgeven en misselijk

Zit nu in de 15 dag van mijn cyclus.

Komt iemand dit bekent voor ???

Groetjes

Ik zou de gyn even bellen want ik denk aan overstimulatie (te veel eitjes aangemaakt). Dit kan heel gevaarlijk zijn, dus ik zou echt even bellen!!

Hoi Pinkie,

Ben gister met hevige pijn naar de huisartsenpost gegaan deze vertelde me dat het waarschijnlijk een verstopping is in mijn darmen. Heb daar medicijnen voor meegekregen maar denk niet dat die gaan werken want alles wat ik eet komt er weer uit.

Gr Pebbelien

wat vervelend zeg, ik zag t woord clomid staan en dacht ohjee…ik heb die ook gehad en had er ook veel last van :thumbdown:

beterschap :hug:

O jeetje! Ben je het nu kwijt?? Ik had er ook last van toen ik hormonen slikte, pas na de bevallig kwam het los… Beterschap.

Hoi en bedankt allemaal, Gelukkig vandaag gaat alles weer goed. Geen krampen meer en pijn het enige wat nog niet wil lukken is eten, heb nergens trek in en alles wat ik probeer te eten komt er met protest weer uit. Maar ik ben blij dat ik toch even langst de arts ben geweest :thumbup:

En nu maar afwachten of de Clomid zijn best heeft gedaan! Dan heb ik er alles voor overgehad.

Groetjes

Wat bijwerkingen betreft is Clomid ook maar rommel :frowning: Heb er ook steeds erg veel last van gehad. Had continu buikpijn en misselijk. Heel herkenbaar dus.

Hoop dat het bij jou inderdaad iets met je darmen was, wat dan nu dus opgelost is. Sterkte met wachten tot de eventuele testdag!

Goedemorgen allemaal,

Heb van morgen een test gedaan en kon mijn ogen niet geloven. ZWANGER!!! :dance: en dat na de eerste keer clomid. Nogmaals kan het niet geloven. Dinsdag hebben we een afspraak staan (die stond er al) met de Gyn en pas als hij het nogmaals bevestigd denk ik dat ik helemaal gek wordt.

gr Pebbelien

misschien ben je daarom wel zo misselijk :mrgreen:

gefeliciteerd! :inlove:

wat een mazzel zeg… ongelovelijk wat goed

wow super!!! Gefeliciteerd meissie :dance: :dance: :dance: :dance: