Klacht over vakantie

Wie weet precies waar ik die neer kan leggen?

Bij het reisbureau zelf en bij de Avgr?

Ik weet het niet.

ligt ook aan de klacht denk ik. Maar zou als eerste bij het reisbureau beginnen als zij er wat aan konden doen.

Ik heb van andere mensen gehoord die ook over Peter Langhout klachten hadden en daar een brief naartoe hadden gedaan dat ze daar niets meer op hebben gehoord dus ik denk dat ik ook ergens anders moet zijn met dit probleem.

Ik wil gewoon een deeltje terug van mn geld omdat ik voor een twee kamer appartement heb betaald en maar een één kamer appartement heb gekregen.

Daarnaast wil ik dat het reisbureau hun info aanpast over die accomodatie, zoals ze beweren dat er sateliet tv is en 24 uurs receptie, wat dus niet zo is!!

Je moet sowieso eerst je klacht bij het reisbureau indienen. Kom je er niet uit, dan kun je eventueel naar de geschillencommissie stappen - maar dan moet je wel aantonen dat je zelf al het mogelijke hebt gedaan om een regeling te treffen met het reisbureau, dus dat is echt de eerste stap (en misschien kom je er wel samen uit, je weet nooit)

Hier staat een hoop informatie:

Oke bedankt ik zal eens gaan neuzen op die site! :thumbup:

Ik heb al een mail gehad van P.L zelf dat ze mijn klacht(en) in behandeling nemen en dat het wel eens 8 weken kan duren.

@Rooike wrote:

Wie weet precies waar ik die neer kan leggen?

Bij het reisbureau zelf en bij de Avgr?

Ik weet het niet.

was je in het buitenland??

Heb je plaatselijk ook een klacht ingediend??

Want anders doet de touroperator er niks mee namelijk.

Er was daar niemand aanwezig om een klacht bij neer te leggen dus tja… Dan moet het wel zo he? :wink:

Was in Italie…

Was heen reisleiding geen hostess helemaal niets.

oei wat slecht!!

Ja dan sta je nu in hollandia in je recht :clap:

succes ermee, altijd baalen als het niet klopt.

Peter Langhout is een directseller (dus niet via tussenpersonen), je zult je klacht direct bij hen moeten neerleggen.

Oo ik zie dat je dat al gedaan hebt, wachttijden van 8 weken of meer zijn geen uitzondering hoor.

Betalen voor een 2-kamerappartement en verblijven in een studio lijkt me een gegronde klacht, al had je waarschijnlijk wel contact op moeten nemen met de reisorganisatie (dus bellen als er geen hostess is)

Succes, Peter Langhout staat inderdaad niet bekend om zijn goede service :roll:

Enne, ik wil je veel sterkte wensen deze komende week. Ik hoop dat je goed nieuws zult krijgen :-*

inderdaad. Peter langhout is een direct seller, dus er is geen tussen persoon zoals een reisburo.

en de wachttijden van 6 a 8 weken zijn normaal. Wij op het reisburo houden ook altijd die termijn aan.

@mayo28 wrote:

nemen met de reisorganisatie (dus bellen als er geen hostess is)

Succes, Peter Langhout staat inderdaad niet bekend om zijn goede service :roll:

Enne, ik wil je veel sterkte wensen deze komende week. Ik hoop dat je goed nieuws zult krijgen :-

We konden geen 0900 nummer bellen vanuit Italie!

En er was geen ander nummer wat we konden bellen.

We hebben echt alles uit de kast gehaald om wat voor mekaar te krijgen maar helaas…

Dus vandaar dat we NU pas kunnen handelen.

En dat is verder geen probleem dat dat NU pas gebeurt, want het kan tot een maand na thuiskomst.

Thanks, ik hoop ook dat er alsnog goed nieuws is voor mij.

Dankjewel. :-