Hallo allemaal :dance:
Ik heb de laatste tijd heel veel zin in sex, en nou is me vraag. :inlove:
Kan het geen kwaad om klaar te komen tijdens je zwangerschap??? :think:
Tot wanneer kan je sex hebben tijdens je zwangerschap? :oops:
Kunnen jullie daar een antwoord op geven.
Groetjes
:vlinder: :vlinder:
hoi hoi
ben je zwanger dan ?
alsje zwanger bent kan dit beter verplaatst worden naar zwanger zijn …
mmaar ik kan je het antwoord wel geven hoorr
Tijdens je zwangerschap mag je tot het einde door klaarkomen …
kindje vindt het zelfs lekker voelen ( zegt men)
Alleeen als de vliezen gebroken zijn wordt het afgeraden ivm infectie gevaar…
Liefs bianca
Hoi hoi, :thumbup: :thumbup:
Ik denk dat ik zwanger ben :dance: :dance:
Maar weet het nog niet zeker, moet nog een test doen.
Ik hoop het wel!!! Dit zal dan me 2 de kindje worden.
Groetjes :vlinder: :vlinder:
het kan in principe geen kwaad
na verloop van tijd kan het wel ongemakkelijk worden met een beeb in je buik maar die is dan al veel groter
enige reden om het niet te doen, is als je bij een vorige zwangerschap complicaties hebt gehad (zoals vroegtijdige weeen etc) en het van de verloskundige niet mag. Of dat geldt in jouw specifieke situatie kunnen wij hier natuurlijk niet zeggen, maar dat kun je met je vk bespreken.
succes met testen!
idd, als er niks aan de hand is, mag je zoveel klaar komen als je maar wilt ,
hoe verder je zwanger bent zal het alleen wat een rot gevoel geven met betrekking op een harde buik (die kreeg ik dan)
het kindje ondervind er geen tot bijna geen hinder van
zolang jij het fijn vind om te doen…en de vk heeft niks gezecht over eventuele problemen, mag je het gewoon tot het einde doen
eh… weet wel dat klaarkomen goed is wanneer je vriend net zijn zaadjes geloosd heeft zeg maar…om de zaadjes te helpen verder in je baarmoeder te komen ofzo :oops: (las eens dat dit dan een paar uur later goed zou zijn).
Verder lijkt me toch niet dat dit kwaad kan, dan was dat wel overal bekend. Zou ook wat zijn zeg!
Suc6
Zolang jij (en je partner) je er goed bij voelt mag klaarkomen hoor.
Tenminste: zoals al gezegd, als er geen vroegtijdige weeën zijn.
Ook niet als er al wat ontsluiting van de baarmoeder is (hier in België krijg je bij iedere maandelijkse controle een inwendig onderzoek, in Nl is dat niet gebruikelijk heb ik intussen begrepen). Als de vk of gyn dus vaststelt dat er opening is, mag het niet meer.
Maar dat zijn factoren die meestal pas op het einde van de zwangerschap voorkomen (gelukkig maar).
Dus: als je nog niet zeker weet dat je zwanger bent of niet, dan is het nog zeker niet aan de orde.
Maar begrijp best dat je met die vraag kan zitten en dan is het heus niet raar dà t je het vraagt.
Als je zwanger bent: heel veel succes gewenst !
Gerda
dames, ik heb off topic berichten verwijderd
reageer graag op de vraag die gesteld word
off topic berichten worden gelijk verwijderd.
er zijn hier gedragsregels op het forum
zoals vriendelijk blijven, het netjes houden
Inderdaad, buiten speciale gevallen kan het helemaal geen kwaad.
Als je toch al op het punt stond om te bevallen (vliezen nog niet gebroken, nog geen weeen, enz) dan kan het zijn dat het klaarkomen de bevalling in gang zet. Maar dan was het er toch al tijd voor. Het zorgt er dus niet voor dat je te vroeg bevalt.