Klaagtopic over het weer

Ik word helemaal depri van het koude weer! Heb het echt helemaal gehad met mutsen op sjaals om, dikke winterjas buh buh. Ik wil voorjaar, beginnend met 12-15 graden voorjaarszonnetje.



Niet mijn hele kop insmeren met vaseline tijdens het hardlopen tegen de harde koude wind. Lekker lopen in korte broek en t shirt. ( ja kan nu ook wel maar dan sta ik voor aap)



Meer mensen zat van het weer?

yep. ik wil nu ook wel eens warmte voelen. en niet de warmte van een warme douche of van de kachel. Nee, gewoon, zonnewarmte!

Ik wil ons moestuintje inzaaien, heel mijn planning ligt op zn gat :evil:

k snap het wel, maar je hebt het er mee te doen. Nu ben ik ook nog een handschoentje kwijt van de jongste en die heeft een hekel aan kou… Stad en land afgeweest, maar helaas. K had ze aan een touw door zijn mouwen, maar door het gebruik is er eentje afgegaan :frowning:



Die wind vind ik gewoon heel heftig, vooral met fietsen ed… maar verder, ik hoop dat als het nu kouder is, de zee niet te heftig opwarmt waardoor de kans op een heerlijke zomer eens aanwezig is.



we wachten af!

Ik vind alles best zolang het maar geen grijs regenachtig weer is ! Ja, het is koud en daar mag van mij ook wel een eind aan komen maar ach… Ik kleed me er wel op.



Konijn, balen van die handschoenen. Kun je niet een lenen van vrienden of familie? Of hier een oproepje.

Hoe bedoel je dat met de zee en mooi weer? Ik lees juist dat het aan de kust hierdoor kouder blijft deze zomer.

Begin het wel zat te worden, vooral omdat mijn weerstand geen kans heeft.

Lig nu weer met keel ontsteking in bed (en met sjaal)

Hier begin ik het ook echt zat te wrden, dit is toch geen lente :?

Hier ook helemaal gehad met het weer.



Ik wil de tuin op orde maken.

Begin mei doen wij altijd een tuinfeestje, ik vraag me af dat dit jaar wel gaat lukken.

en straks als het dagen achter elkaar tegen de 30 graden is, dan begint het geklaag weer :mrgreen: :mrgreen: het is toch nooit goed :wink:

Daarom willen we ook de guldenmiddag, zo tussen de 20-25 graden met af en toe een dagje regen zodat het mooi groen blijft buiten :wink:

@klavertje4 wrote:

en straks als het dagen achter elkaar tegen de 30 graden is, dan begint het geklaag weer :mrgreen: :mrgreen: het is toch nooit goed :wink:




nou van mij niet :mrgreen: Heerlijk , lekker buiten zitten. Kinderen korte broek hemd, lekker in het zwembadje spelen.

's avonds barbecueën, buiten eten. Heb er al helemaal zin in.



Sweet beterschap meis

ben eigenlijk geen klager over het weer type, maar nu grrrrrrrrrrrr

meisje is nog ziekig, dus ik kan niet eens even lekker met haar naar buiten door die kou :evil:

hoewel het koud is… vind ik het de afgelopen dagen helemaal niet zo vervelend weer.

We hebben al een paar dagen blauwe lucht, zon… uit de wind is het zelfs aangenaam qua temp :thumbup: .

Vooral de wind vind ik erg guur, verder kan ik me er momenteel niet cht druk om maken. Te heet is ook niet leuk, qua temperaturen en het einde van de zwangerschap in zicht is dit wel noffelijk :lol:

Ik ben chronisch onderkoeld… m’n teint heeft de kleur van het stucwerk en de -5 kilo na de zwangerschap wil ik pv3 in een puike nieuwe bikini proppen!

tja zoals het weer nu is vind ik het eigenlijk wel lekker (achter glas)

maaaar ook ik wil lente…en zomer

ja achter glas is het ook heerlijk idd :smiley:

maar naar buiten gaan vind ik toch ook wel ergggg leuk(met kind dan)

Die wind is ook heel guur!



Mamamarije: prima weer blauwe lucht en zonnetje en dan deze temperaturen maar dan wel een maand eerder. Het is nu toch echt tijd voor lente en hogere temperaturen

Hier in de achtertuin is het heerlijk hoor! Lekker uit de wind, Daniël is met een vriendje al de hele middag buiten aan het spelen! Maar nog warmer zou idd fijn zijn…

Vanochtend heerlijk gewandeld en een warme choco gedronken op het leesten :slight_smile:

Was lekker in de zon, uit de wind