kiwi

Zit in een dilema of je kiwi al mag geven ik heb van die 6 maanden potjes fruit nu voor mijn dochtertje en daar stond dus op dat er kiwi in zit en nu heb ik zelf kiwi’s mee genomen maar zouden jullie dit al geven heb een site gehad en daar staat op dat het pas vanaf 12 maanden mag maar waarom zit het dan in een potje van 6 maanden weet iemand dit van jullie?

Sja, er zit zoveel in potjes van 6 maanden (om nog maar te zwijgen over de verkoop van potjes van 4 maanden :silenced: )

Kiwi is hoog allergeen vandaar dat 1 jaar beter is.

Ik zou het persoonlijk nog niet geven. Net als dat ik sinaasappel (alle citrusfruit) pas laat heb gegeven (9 maanden hier) leuk dat ze het in allerlei potjes stoppen maar ik heb heel voorzichtig gedaan en ben dingen gaan geven die ik ook zo uit het handje kon geven, banaan, peer, appelmoes of gekookte appel. Sinaasappel en kiwi vond ik eng. Net als bv prei en kool en ui etc dat zit ook gewoon zomaar in allerlei potjes voor onder een jaar. Dat krijgt hij nu heel voorzichtig af en toe maar heb ik hiervoor altijd ontweken.

Dan ga ik dat nog niet geven!!

Bedankt voor jullie berichtje!!

jayden kreeg wel kiwi (gold) aangezien dat goed is voor de ontlasting. gewoon geprakt