Kiss-syndroom

Amy heeft tijdens de bevalling Kiss opgelopen en is de eerste twee maanden van haar leventje een huilbaby geweest.



Ze heeft toen erg veel baat gehad bij behandelingen door een osteopaat.



Nu is ze bijna 10 maanden en gisteren is geconstateerd dat de kiss helaas weer terug is. Ze wordt daarom weer opnieuw behandeld.



De osteopaat zei toen al dat ik het in de gaten moest houden, want dat het terug zou kunnen komen.



Nu ben ik alleen vergeten te vragen, hoe lang het nog terug kan komen of hoe vaak.



Jullie een idee of heb je ook een beeb met kiss en hoe ging dit?



groetjes Judith

Hier ook een beeb met Kiss die behandeld is door de osteo. Maar hier nog geen problemen weer gehad. Dus kan je helaas niet helpen.



Sterkte



x

Lucas was ook een kiss-baby en nu is het ook weer terug, hij is nu bijna 3,5 jaar en wordt weer behandeld bij een osteopaat.

Het erge nu is dat het geen KISS meer heet maar KIDD en dat is een stukje heftiger :frowning: ik hoop dat hij er weer snel vanaf is, want hij is niet te genieten en slaapt ongelooflijk slecht…

Onze middelste had het ook. Alleen luisterde er niemand naar me en heeft ze ruim 4 jaar met pijn gelopen :cry: :cry: :cry:

Mijn vriendin wees mij toen op KISS en ik ben gaan zoeken op i-net en na veel lezen heb ik bui de huisarts aan de bel getrokken.

Wij kwamen bij de manueel therapeut en daar heeft ze heel veel baad bij gehad.

Momenteel heb ik wel weer het vermoeden dat er weer iets niet goed zit. Maar het kan ook nog alle stress rondom de december en haar verjaardag op 1 januari zijn hoor. Dus ik wacht even af totdat dat allemaal achter de rug is.