Kinect voor xbox360

Ik heb al heel lang een xbox360 en nu zit ik na te denken over de kinect. Ik zat namelijk te kijken naar een WII Fit met alles erbij enzo, zodat ik ook kan sporten op een leuke manier, maar toen zag ik dat dat met de kinect tegenwoordig ook kan! Dan hoef ik dus geen nieuwe console te kopen, enkel dat ding, al is die wel prijzig. Maar een paar maanden sportschool is net zo duur en dit kan onbeperkt en lijkt me stukken leuker. Plus je kunt het ook samen doen enzo!



Ik ben heel erg benieuwd of er hier mensen zijn die hem hebben, hoe bevalt het, kun je er echt lekker mee bewegen enzo? Is het lang leuk of heb je hem na een week niet meer aangeraakt? Algemene indruk/ervaring/etc?



Dit filmpje had ik er van gezien en zag er erg leuk uit!

vraagjes ivm pc, gameconsole enz horen bij hulp is onderweg.

ik verplaats je dus ff naar die rubriek

:-*

Gerda

ok zit op mijn tel dus sorry voor de spelfouten!



wij hebben al een tijdje een kinect en hij bevalt goed!

MAAR je hebt een vrij grote ruimte nodig om ermee te kunnen spelen

wij moeten bijboorbeeld alle stoelen en de salontafel aan de kant schuien om goed te kunnen spelen!



Het werkt verder goed ofzo het is niet dat er fouten in zitten .



Het voordeel is wel dat je geen dingen meer in je handen hoeft te hebben.

Maar hij is wel heel gevoelig.

Iedereen moet uit het beeld zijn anders pikt het alle andere ook op en als je bijvoorbeeld even verschuift en daarbij iets verkeerds aanklikt moet je weer overnieuw beginnen.



Het heeft zijn voor en zijn nadelen.

Op de WII heb je op dit moment wel meer spellen.



Ach het heeft beide zijn voor en nadelen ik denk dat je zelf even moet inlezen in andere reviews en andere ervaringen.



WIj hebben ze beide en staan beide eigenlijk niks te doen :oops:

Heb heel wat filmpjes enzo gezien en lijkt me echt leuk :smiley: Misschien krijg ik hem voor mijn verjaardag :wink: (2 weekjes)



Bedankt voor het antwoord in ieder geval Lientjuh!