kindvriendelijke, redelijk geprijsde camping in Drenthe?

We willen aankomend jaar gaan camperen met de kinderen.



Nou mogen we de caravan van opa en oma gebruiken, bijzettentje ernaast voor manlief en de jongens en gaan met die banaan.



Nou wil mijn schoonzusje hetzelfde met haar 3 kinderen en dus hadden we bedacht dat we wel achter elkaar aan konden gaan, hoeven schoonouders de caravan maar 1 keer neer te zetten.



We wilden het liefst naar Texel, maar de kleinere campings daar zijn al vol…

Een echte toeristencamping met een keten erachter komt al gauw op 500 euro voor 2 weken camperen.

We zoeken eigelijk wel iets goedkopers.



Nou willen schoonzus en zwager ook wel naar Drenthe… meer keuze.

Wie weet er een niet te duur geprijsde kindvriendelijke camping in Drenthe?

Zwembad is geen noodzaak, speeltuin voor de kids wel, beetje beschutting, dus geen heel open veld en een beetje in een omgeving waar ook op kinderfietsafstanden wat te doen is…



help? :shifty:

Ik weet niet of het aan al je eisen voldoet maar wij zijn pas naar vakantiepark Westerbergen geweest en dat was zooo leuk voor de kinderen. Wij zaten in een huisje maar er is ook een camping bij. Grote speeltuin, midgetgolf, overdekt zembadje en een waterspeeltuin :thumbup: .

-camping bosbad Zwinderen

-camping oase in Elim

-mini camping de hofstee in Zuidlaarderveen



Ook met deze kleine campings ga je gauw richting de 200 euro per week in het hoogseizoen.

kuierpadtien in Wezepurbrug.

Berenkuil in Grolloo :thumbup:

@Lu wrote:

Berenkuil in Grolloo :thumbup:




Daar gaat mijn zus ook elk jaar naar toe en de kinderen vinden het fantastisch. Maar is die niet wat meer aan de prijs?

Het is camping Westenbergen geworden :dance:

Ben direct gaan kijken op de site en sprak ons helemaal aan en ons budget was voor 2 weken max 500 euro… nou zijn het er met een annuleringsverzekering en administratiekosten mee 535 geworden, maar dat vinden we prima.



De andere campings waar we bij hadden gekeken waren allemaal rond de 6 of wel 700 euro voor 2 weken.



Nu hebben we een comfortplek met eigen watertappunt en grondafvoer, 10 ampere stroom en uitzicht op een speeltuintje. Het washok is kortbij.



Heb er helemaal zin aan.

Schoonzus gaat eerst, wij daarna.

Ik met Suus, Niek en Mies in de caravan en Ruud met Peet in een bijzettent. Maar dat komt wel goed.

Als het bevalt gaan we zelf een caravan kopen of wie weet doen we het wel jaarlijks zo… :mrgreen:



Schoonouders gaan eerst zelf met de caravan naar Texel ws… en wij dan in de zomer om beurten naar drenthe. Wel relatief laat, maarja… we zijn volgend jaar als laatste aan de beurt om zomervakantie te hebben.

Leuk hoor :thumbup: en nu aftellen maar!