Kindvriendelijke camping Nederland/Belgie?

Hebben jullie tips voor een leuke kindvriendelijke camping in Nederland of Belgie? We gaan met twee gezinnen, waarvan de kids 6, 4 en 3 jaar zijn en 1 baby. We zijn nu al 2x bij Beekse Bergen geweest, heel erg naar onze zin gehad, maar ik wil nu wel wat anders zien. Denk zelf aan zeeland of de Ardennen… Texel valt af, omdat die vrienden van ons daar al erg vaak zijn geweest en daar niet meer naartoe willen. Hebben jullie tips? Ook andere omgevingen Nederland/Belgie zijn welkom! :smiley:

een camping in norg. De norgerberg. Dat is een hele leuke kindvriendelijke camping. Je wordt daar erg vriendelijk geholpen en voor de kids is het daar ook errug leuk.

Wij zijn er al vaak geweest.

Ik lees gelijk even mee. Wij willen dit jaar voor het eerst met de kinderen gaan camperen. Ben nu van alles aan het verzamelen.

Ik zoek alleen niet van die hele grote campings.

We zijn nu 1 keer zonder kids en 1 keer met Pete naar 't Hemelke in Limburg bij Valkenburg in de buurt geweest.

De camping heeft meerdere kleine speeltuinen waar je omheen kan staan, zodat jij lekker voor de tent kan blijven zitten als de kids gaan spelen. Ook is er voor bij de recepte een grotere speeltuin voor zowel grote als kleine kids, trampolines, een midgetgolbaan, een kinderboerderij en een zwembad.

Op nog geen half uur rijden is er een dierentuin, volgens mij in de buurt ook nog 2 kleine attractieparken.

We willen daar volgend jaar weer heen als we dan aan schoolvakanties gebonden zijn.

kijk eens bij camping de paal in bergeijk.

top camping!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=104101

hier staan ook nog leuke tips