Kindvriendelijk leuk hotel in Turkije gezocht!

Wij willen dit najaar nog een korte zonvakantie boeken naar Turkije. Hebben jullie een tip? All inclusive is wel lekker. Maar het moet vooral voor de kids leuk zijn (peuter en baby) en dus kindvriendelijk. Ik zou het liefst een appartement of hotelkamer op de begane grond hebben met een terras oid ervoor. Dan kunnen we nog lekker een wijntje drinken als de kids op bed liggen. Eigenlijk vind ik het namelijk nooit prettig om de kinderen ergens in een hoogbouw achter te laten op een kamer als wij dan naar de bar gaan :think: …



Hebben jullie ideeen?

Zoek es op Kidsworld

Die hebben all-in resorts :slight_smile: Collega is naar Kusadasi, Turkije geweest. Was goed bevallen :smiley:

Can garden beach in side!!

erg leuke aanrader!!

zijn allemaal huisjes ipv een hotel, en elk huisje heeft een (klein) terrasje, minibar, tv. hebben 2 zwembaden: 1 met glijbaan (2 eigenlijk, 1 met grote glijbaan, 1 pierenbadje met glijbaan) en een groter zwembad met apart kinderbadje. het personeel (in het hoogseizoen tenminste) erg kindvriendelijk. Elke dag om 10.00 uur en 15.00 uur miniclub, elke avond minidisco (geen idee hoe oud je kids zijn eigenlijk dus weet niet of je er iets aan hebt…)

het all inclusief formule is erg goed, echter kun je maar tot 23.00 uur drinken bestellen, daarna meot je naar het strand. (hoewel dat ook dichtbij is hoor)

het centrum van side ligt op 10 minuten lopen en is een leuk centrum. Er is genoeg gte zien in de omgeving.

kortom: wij hebben er een geweldige vakantie gehad en nina (1,5) en sophie hebben er echt van genoten.

Orange County in Kemer! De meeste touroperators bieden die wel aan. Dit hotel is helemaal in amsterdamse stijl gebouwd en heeft verschillende bars/restaurants e.d. Veel animatie, ook voor de kleintjes. De familiekamers zijn gebouwd als grachtenpanden, dus laagbouw. All inclusive formule is goed en zeer uitgebreid!



Verder zijn er heel veel hotels die voldoen aan jouw wensen.

Ik wilde ook Can Garden Beach in Side zeggen :thumbup: . Leuke bungalows met tuintjes in een prachtige grote tuin gelegen. Echt heel leuk :thumbup:

@Suuus wrote:

Ik wilde ook Can Garden Beach in Side zeggen :thumbup: . Leuke bungalows met tuintjes in een prachtige grote tuin gelegen. Echt heel leuk :thumbup:




he wat leuk :smiley: ben jij er ook dit jaar geweest?

Voyage Belek!!!

Nu zit mijn vriendin daar met een dochter van 3 en een van 3 maanden. Zijn op ons advies gegaan en genieten met volle teugen. Het is daar echt geweldig. Ze hebben het nu al over een volgende vakantie daar :slight_smile:

Zelf zijn we er 2x geweest met de kids. Laatste keer waren zelfs de Ola-ijsjes inclusief.

Succes met kiezen.

Royal vikingen alanya

Ephesia beach club kusadasi en die laatste is laagbouw en vonden wij super voor onze kleine man