Kindje, wanneer kom je, want ik wil zo graag...

Natuurlijk wil ik graag de bevalling achter de rug hebben, mijn kindje bewonderen, weten hoe hij eruit ziet, hoe alles gaat, weten hoe Jula reageert, maar ik kan ook niet wachten tot het zover is want ik wil ook graag:


  • mijn eigen kleren aan (het ruime deel :mrgreen: )
  • mijn mooie winterjas aan die ik vorig jaar heb gekocht
  • een broodje filet americain eten
  • op mijn buik slapen
  • makkelijk opstaan, zitten, autorijden et cetera
  • lekker tegen mijn vriend aanliggen zonder buik in de weg



    Wie weet er nog meer te verzinnen :smiley:
  • weer eens wakker liggen met een REDEN (namelijk huilende baby), in plaats van ‘gewoon zomaar’…
  • mijn tenen weer eens kunnen zien onder de douche en daarna…
  • gewoon weer eens mijn sokken aan kunnen trekken zonder gepuf gen gehijg…
  • mijn eigen navel weer terug ipv dit uitpuilende dingetje… :roll:
  • en inderdaad, het meest kijk ik uit naar op mn buik slapen…oh, dat mis ik zo verschrikkelijk! :cry:

Mijn gympen fatsoenlijk aan kunnen trekken! (Heb tegenwoordig vaak hulp nodig daarmee :roll: )

Niet uitgeput zijn als ik de trap op loop.

Timo gewoon op kunnen tillen.

Een wijntje drinken (maar dat zal wat langer duren ivm bv)

En wat jullie allemaal zeggen…

Oh ja, en BIEFSTUK ETEN!

  • mijn benen fatsoenlijk kunnen scheren
  • mijn mooie pumps showen ipv afgetrapte gympies
  • eindelijk achter mijn mooie knalrode kinderwagen lopen :inlove:



    en natuurlijk alles wat al gezegd is!



    Kortom: ben 't zat! Beebje, kom er onderhand 'ns uit…

Ohohohoh nog zo herkenbaar vooral dat buikslapen!!



Meiden :hug: :hug: Het duurt echt niet lang meer. Die paar weekjes zijn dalijk echt zo voorbij (en dan mis je dat gezellige getrappel in je buik)

O ja… heerlijk slapen op mijn buik. En die biefstuk :drool:


  • gewoon kunnen bukken zonder het idee te hebben om te vallen of je maag af te klemmen.
  • de trap op te kunnen lopen zonder te hijgen
  • weer wilde spelletjes te kunnen doen met mijn dochter
  • mijn eigen kleding weer aan te kunnen (zal nog wel even duren, maar een paar grotere broeken moet toch kunnen binnenkort)
  • een beetje iets kunnen doen zonder dat je meteen harde buiken krijgt



    En nog vele van die kleine dingetjes die echt niet erg zijn, maar op het laatst toch de feestvreugde een beetje bederven :mrgreen:



    En ik wil mijn kindje zien natuurlijk… nog heel effe meiden en we hebben onze babies vast :inlove:

Jaa, allemaal zeer herkenbare aanvullingen! Vooral ook het even gek kunnen doen met je andere kindje i.p.v. steeds te moeten zeggen ‘nee, mama kan niet tillen’, ‘nee, na twee rondjes kan ik niet meer dansen’ :?



Het zijn natuurlijk geen erge dingen en een goede bevalling met een gezond kindje is natuurlijk het belangrijkste. Maar zo aan het einde… zijn er toch wel een paar dingen die ik mis (en straks ga ik andersom natuurlijk ook weer dingen van de zwangerschap missen, maar dat is weer een ander topic :smiley: )!

  • geen maagzuur meer hebben…
  • mezelf weer aantrekkelijk voelen…
  • weer een beetje normaal kunnen sexen zonder kamasutrastandjes :stuck_out_tongue:
  • weer normaal kunnen lopen zonder te waggelen… voel me net katrien duck :lol: :lol: :lol: :lol:

Waar ik heel erg naar uitkeek tijdens mijn hele zwangerschap? Nou, na 9 maanden eindelijk weer eens zonder te kokhalzen mijn tanden te kunnen poetsen.

Echt, ik heb 9 maanden lang lopen kokhalzen van de smaak van tandpasta…

Oja… op m’n buikslapen, lijkt me heeeeerlijk :zzz:

En dan ook echt slapen ipv dat half wakker liggen van nu…

Sebastiaan een zoen geven als 'ie al in bed ligt, 'k kan er nu echt niet meer bij.

Een glaasje wijn drinken met heel veel toastjes filet americain :drool:

Voor de rest is alles al gezegd :mrgreen:

O ja, heel herkenbaar allemaal! :lol:

die tandpasta is ook heeeeel erg herkenbaar!!!



Ik dacht dat ik de enige was…

ja hoor ik herken het allemaal ,ook weer op kunnen staan uit bed of bank of wat dan ook zonder pijn en snachts gewoon bewegen kunnen zonder pijn ik kan bijna niet meer normaal lopen door bekkeninstabiliteit(symfysiolise) dat zal na de bevalling niet meteen weg zijn maar ik hoop een stuk minder :pray:



maar ik vind een mooie bikinilijn ook erg belangrijk hihih en nou heb ik geen idee hoe het er uit ziet of het wel netjes is allemaal hihi dus maar snel een spiegeltje aanschaffen :mrgreen:



en maagzuur inderdaad ook veel last van ,moe zijn , pffff ikkan nog wel even door gaan maar jullie hebben het meeste al beschreven :mrgreen: :think:

wit broodje met roomboter, plakjes rosbief en peper en zout hmmmmm… mijn lief heeft me dat beloofd de dag na de bevalling me dit hoogstpersoonlijk te leveren… ik kan er nu al naar uitkijken…

En dan lekker met een volle buik op je buik slapen, (maar dan wel van de rosbief he? ) haha

@pegje wrote:



maar ik vind een mooie bikinilijn ook erg belangrijk hihih en nou heb ik geen idee hoe het er uit ziet of het wel netjes is allemaal hihi dus maar snel een spiegeltje aanschaffen :mrgreen:




JAAAA, dà t is irritant! Ik hoop snel te bevallen, en ik hou mijn oerwoud ‘op de tast’ in bedwang…maar of het er allemaal netjes uitziet, geen idee :oops: .



Nou ja, de dokter hoeft zich in ieder geval niet eerst door een soort heg te werken hahaha
  • Mijn eigen kleren weer aan
  • Lekkere biefstuk met kruidenboter eten of broodje rosbief/americanfile :drool:
  • Weer sex hebben, manlief durft niet laatste paar weken :?
  • Weer mijn hakken aan
  • Me weer iets aantrekkelijker voelen
  • Die haarbal van onder eens weg scheren… Ziet er toch niet uit :hand:
  • Mijn tenen kunnen zien



    Zo kan ik nog wel ff doorgaan geloof ik… Nog ff volhouden meiden!

*Weer eens over straat gaan zonder door iedereen aangestaard/aangesproken te worden.

*Verlost zijn van die hormonen die me niet bepaald de vriendelijkste maken :roll:

*Uit bad stappen zonder bijna om te vallen (gebeurt me telkens weer, ik vergeet steeds dat ik ietsjes meer gewicht aan de voorkant heb)

*Me aantrekkelijk voelen



Maar vooral vooral vooral wil ik niet meer zwanger zijn omdat ik enorm verlang naar dat hummeltje waar ik al maandenlang hopeloos verliefd op ben :inlove:.

Weer eens over straat gaan zonder door iedereen aangestaard/aangesproken te worden.


Ja, dat ben ik ook helemaal zat!
Vooral op school, alle moeders die elke dag weer verbaasd zijn me 'nog' te zien... believe me, ik doe het niet voor de lol! :roll:

En oh ja, gewoon weer kunnen lopen in plaats van de kabouter plop-waggel waar ik al weken mee vooruit moet zien te komen, dat zou ook wel weer ns fijn zijn... :doh:

gerookte zalm eten! :drool:

en alle zachte kaasjes zonder eerst te dubbel-dubbel-checken of het geen kwaad kan

en wakker worden zonder stijve spieren…en liefst ná 04.00u 's nachts maar dat zal er wel even niet in zitten :wink: