kindje wakker maken voor laatste fles.?.??

Hoi,



FIjn dta het nu beter gaat Liz. :thumbup: Wij zitten er ookm nog steeds mee. Tobias wordt al een jaar en kan nog niet doorslapen zonder die laatste! Da’s lang he? We hebben ook bedacht hem niet meer wakker te maken, maar hij wordt er echt wakker voor en is dan ook ontroostbaar tot de fles En dan slaapt ie gelukkig door. Aan de ene kant willen we er wel af, want ook hier gebeurt het dat als we hem niet wakker maken hij komt wanneer we zelf net diep slapen. En is het ritme of honger???



Hij is zeker niet groot en zwaar voor z’n leeftijd dus in dat opzicht maakt het niet uit. Maar we wilen het ook niet zelf in stand houden.



Hij was ook 7 maanden ong tot ie door ging slapen en de eerste maanden op bv kwam ie iedere 3 uur. Maaaanden lang, ook 's nachts. 't Is wel een hongerlapje…

NOu ik maakte hem ook wakker de laatste weken , maar ik heb besloten daar ik daarmee op hou , hij komt toch wel , is het niet om 0200 dan wel om half 6 of zo, en dat vind ik pas echt een zeiktijd, te vroeg om op te staan, en te laat om nog constructief te slapen voor de oudste wakker wordt



Dusse mamsie is een beetje moeiiiii:zzz: :zzz: :zzz:

Ik maak Ruben ook wakker voor de laatste fles van 23:00uur… uit de hoop dat hij de nacht lekker slaapt, omdat hij overdag wat minder slaapt door de reflux…



Over het algemeen pakt ie dat goed op…



Rond 4:00uur s’nachts komt hij zowiezo wel voor een flesje.

alleen de eerste voeding en de laatste voeding maak ik hem wakker als hij dat nog niet is. verder komt hij redelijk netjes…overdag is het wat rommelig door de reflux en omdat het best wel een hongerlap is… :slight_smile: