kindje voelen

Sinds een paar dagen voel ik het kindje veel minder duidelijk en vaak als vorige week. Toen ik vorige week op mijn zij ging liggen ging mijn buik als het ware een eigen leven leiden en zelfs af en toe zo erg dat ik vroeg of het wat minder kon. Maar sinds woensdag is dit dus minder, voel het kindje nog wel maar niet meer zo goed aan de buitenkant.



Ik heb maandag en dinsdag migraine gehad en heb hier ook medicijnen voor ingenomen. Verder heb ik het erg rustig aan gedaan deze week, zit in de ziektewet ivm bekkenklachten.



Kan het nu zo zijn dat het kindje minder beweegt omdat ik het het nu zo rustig aan doe of is er iets anders aan de hand.



Maak me toch wel beetje zorgen

Is natuurlijk heel goed mogelijk dat het door de rust komt. Maar als jij je zorgen maakt en je er niet goed bijvoelt gewoon even bellen met de VK.

misschien kan je wel even langs komen dat je even het hartje kunt horen of misschien maken ze wel een echo.



Beter een keer te veel gebeld als een keer te weinig was het motto van mijn VK/gyn.



Sterkte,

Annamarie

mag ik vragen hoeveel weken jij zwanger bent.

ik had met 24 a 25 weken ook een paar dagen dat ik het kindje haast helemaal niet voelde.

en mijn vriendin had dat ook rond die tijd.

normaal gesproken is ons kindje ook heel bewegelijk.

dus ik schrok hier ook enorm van.

op een gegeven moment heeft het kindje ook minder plek om zich te bewegen.



veel liefs mij

ik ben 29 weken zwanger

waarom bel je je vlk niet?

Kan wel hoor dat het kindje een paar dagen wat rustiger is, hier ook zo, sommige dagen heel druk en andere dagen wat rustiger, heb dan het idee dat ie dan een groeispurt heeft ofzo…kan ook zijn dat ie anders in je buik ligt waardoor je minder voelt…

ik wordt zelf altijd wel goed gerustgesteld door fummeltje op die dagen, dan ga ik er echt even voor zitten en dan met mijn handen op mijn buik en dan maakt ie altijd wel direct contact met me…



maar als je je zorgen even bellen hoor…

Heb gebeld en ze is al langsgeweest was alleen de doptone vergeten maar ondertussen had de kleine zich wel al gemeld van ben er nog wel hoor. Vk legde ook uit dat als de kleine met z’n rug naar buiten ligt als het ware je m ook mnder voelt. Ben al erg gerustgesteld op dit moment en als ik het hart je heb gehoord zit het wel weer snor.



Ben erg blij dat ik toch wel gebeld heb

Verloskundige is net weg, hartje was zeer goed te horen en mooi ritmisch. Toen ze aan het voelen was trapte kindje ook nog. Ze denkt dat het kindje nu in een stuit ligt en het daarom allemaal anders voelt. Ben weer helemaal gerustgesteld



Dank jullie wel voor jullie reacties

Haha volgens mij hebben wij hier allemaal dezelfde functie als de verloskundigen, namelijk het geruststellen van zwangere vrouwen. :mrgreen:

Gelukkig is alles in orde.