kindje voelen met 10 weken?

sinds gisteren heb ik al een paar keer het idee dat ik het beebje in mijn buik heb gevoeld.maar zou dat dan al wel kunnen zo vroeg in de zwangerschap? :think: overmorgen ben ik 11 weken zwanger.

dit is mn derde kindje , kan het zijn dat je het dan zoveel eerder voelt ?

Of zijn het gewoon mn darmen :lol: ?

:-* inge

Met 10 wkn denk ik dat het idd een dikke scheet is geweest of zo…

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Weet ook niet vanaf hoeveel weken je je kindje kan voelen… :think:

Hier pas vanaf 18 en 20 wkn… :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: faizaa :lol:

10 weken is wel erg vroeg inge. Beebje heeft al armpjes en beentjes en beweegt deze ook, maar theoretisch gezien zou je dat eigenlijk niet kunnen voelen, maar goed, zeg nooit nooit :wink:

Hey

lijkt mij idd ook erg vroeg… Maar ik kan me voorstellen dat je het ook graag WILT voelen :lol: .

Mijn eerste kindje voelde ik met 17wkn voor het eerst, en de tweede met 14 wkn (en da’s al vroeg! lang leve de herkenning van de 1e zw.schap…).

het leek mij ook al zo vroeg. …Ik voelde de eerste met 18 weken en de 2e ook al met 14 weken. maar 11 weken lijkt me ook vroeg.

Natuurlijk wil ik het heel erg graag voelen hihi. waarschijnlijk nog eventjes geduld hebben. jammer hoor :wink: .

Met 10 wkn denk ik dat het idd een dikke scheet is geweest of zo...
grrrrrr... :twisted: :lol: :lol:

Ik voelde Merlijn ook al vroeg maar met 12 /13 weken wist ik zeker dat ik hem echt voelde :inlove: bij een 3e kan het dus idd eerder.

Wat bij mij ook mee speelde zei de gyn was dat ik eerder een keizersnede had gehad en dan is je baarmoeder wat gevoeliger en neemt eerder wat bewegingen waar…

@inge wrote:

het leek mij ook al zo vroeg. …Ik voelde de eerste met 18 weken en de 2e ook al met 14 weken. maar 11 weken lijkt me ook vroeg.

Natuurlijk wil ik het heel erg graag voelen hihi. waarschijnlijk nog eventjes geduld hebben. jammer hoor :wink: .

Met 10 wkn denk ik dat het idd een dikke scheet is geweest of zo...
grrrrrr... :twisted: :lol: :lol:

hahahaha is gewoon mijn eigen ervaring he.. ik had die plopjes ook heel vroeg maar ik was ervan overtuigd dat dat kwam door die bruine bonenschotel.. :mrgreen:
ik herken het wel, dat gevoel van graag willen.. :inlove:

Ik voelde Robbe :vlinder: pas met 19 weken, heb dus maar een week van hem kunnen genieten! :cry:

Broes voelde ik rond 17 Ã 18 weken, Senne en Cas voelde ik allebei al rond 14 Ã 15 weken! :inlove:

Maar 10 weken is nog érg vroeg hoor! :think: :wink:

hoii ja dat kan wel, een vriendin is nu 11 wkn en 4 dgn zwanger, zij voelt de kleine ook al erg duidelijk, groetjes

alles kan!!

dus wie weet is het gewoon je baby :inlove:

mijn mama (gerda) voelde Michaël (november kindje 2005) op 3 maanden als ik me niet vergis, Michaël was de 4de in rij, dus waarom zou dat niet kunnen?

Wou da ik het al voelde maar daarvoor moet ik nog een beetje geduld hebben!!! :lol:

Groetjes

Tineke

Ik heb geen idee…ik hoor en lees altijd dat het vrijwel onmogelijk is en je wel heeeeel veel activiteit kan voelen van je groeiende/verplaatsende baarmoeder, verschiuvende organen e.d.,maar de baby zelf…kleine kans…

Maar zeg nooit nooit…

Alleen…in theorie,volgens de zwangerschapsduur,zou de baarmoeder nu nog achter het schaambot moeten liggen en zn weg naar boven aan het maken zijn…dat maakt het ook wat lastig om beweging al te voelen.

Jo voelde ik met 17/18 weken. Eli vanaf 15/16 weken.

Ik heb dus 2x het geluk gehad een kindje in mn buik te mogen voelen.Als het echt is dan weet je dat meteen zeggen ze altijd…NOU…ik voel al wekenlang (maanden misschien) de kleine duidelijk trappen en bewegen…het enige lastige is…ik ben NIET zwanger…kan je nagaan hoe je lichaam en geest je voor de gek kan houden…

Je zou denken dat ik na 2x het verschil wel zou voelen…NIET dus…

ik voelde Jade ook al heel vroeg hoor…rond de 11/12 wk geloof ik…

ze zat gewoon hoog in de bm die al heel snel boven mijn schamendbotje uitkwam…

bij ons in de mndgroep waren er meer die al vroeg wat voelden…

dus ik zeg ja waarom niet?? je weet hoe het voelt dus herken je het ook eerder

Ik voelde onze 3e ook al heel vroeg, ook zo rond de termijn die jij nu bent. Ik dacht de eerste keren ook dat het mijn darmen wel zouden zijn maar dat was dus echt niet zo!

Ik loop nu ongeveer 2 dagen met dat idee dat ik zo nu en dan wat voel maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar het is wel anders als al die ander weken dus ik wacht rustig af tot dat ik denk ja dat is het zo schopte duco ook maar weet niet meer wanneer dat met duco was ik dacht zo 19 a 20 weken maar ik weet het niet zeker

ik voelde Sam met 17wkn Julia met 14 wk en deze met 12 weken, weet het zeker!

En Fai, bij mij was het niet van de bruun bonenschotel whoehahahahaha!!

het kan dus wel hoor.

Hier voelde ik deze kleine ook al met 11 weken, voelde alsof er een miertje net onder mn huid liep te kriebelen. Met 14 weken kreeg ik echte schoppen en met 16 weken zulke schoppen dat je het aan de buitenkant kon voelen en zien :inlove:

ik krijg toch steeds meer het idee dat het toch mn kindje geweest is :inlove:

Alleen...in theorie,volgens de zwangerschapsduur,zou de baarmoeder nu nog achter het schaambot moeten liggen en zn weg naar boven aan het maken zijn....dat maakt het ook wat lastig om beweging al te voelen.
toen ik dinsdag bij de verloskundige was. liet ze voelen tot waar mn baarmoeder zat.Die zat toch echt wel boven mn schaambotje.
Ze vroeg of ik dat zelf ook kon voelen maar dat voel ik echt niet hoor.

De jongste (de tweede) voelde ik met 11 weken heel duidelijk.

Volgens mij kan het echt wel! :thumbup:

thomas voelde ik voor het eerst met 11 weken en deze heb ik nu al gevoeld.lekker zo’n klein kriebeltjegevoel :inlove: