Kindje voelen bewegen

Ik heb even een vraagje. Ben op dit moment 24 weken zwanger van mijn eerste kindje.Nu voel ik de kleine sinds een paar wekenRegelmatig per dag. Alleen de ene dag is het meer dan de andere.Afgelopen 2 a 3 dagen voel ik de baby heel erg weinig.En misschien maar 1 a 2 keer

Is dit wel goed?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Anoek

Ja dat is normaal, Ik voelde Jasly soms de hele dag niet en ineens s’avonds weer heel erg, En hoe langer ik zwanger was hoe meer ik haar ging voelen,

Maar misschien is je kindje aan de andere kant van je buik of misschien slaapt hij of zij???

Maak je in ieder geval niet druk!!! :hug:

Ik voelde Lotte ook de ene keer meer als de andere. Nu, bij deze zwangerschap, voel ik de kleine dame ook de ene dag meer dan de andere. Het lijkt me dus vrij normaal wat je beschrijft… echter… bij twijfel gewoon je VK bellen. De praktijk waar ik bij zit heeft mij dat op het hart gedrukt de eerste keer en nu ook weer. Heb er 1x gebruik van gemaakt en mocht dezelfde dag even langskomen om hartje te checken. Gelukkig was alles inderdaad goed :slight_smile:

heel herkenbaar, het kan wel gedraaid zijn waardoor je het anders voelt.

Ik had het nog met 28 weken, al 2 dagen niets gevoeld, toch de vk gebeld, lag hij gewoon dwars in mijn buik flink te bewegen (zagen we op echo) maar ik voelde niets.

Probeer te genieten…

Xluna

:hug: ja lastige dat er nu zo’n verschil de dagen zit met wat je voelt.

Maarje kleintje heeft nog zoveel ruimte.

Die kan aan de achterkant zitten waar jij het minder voelet, of tegen de placenta aan, hoe verder je bent hoe regelmatiger het word dat je beeb voelt.

Genietse van het ge(w)voel :wink: :inlove: