He dames…
Ik vroeg me af of jullie met deze warmte jullie kindje ook minder voelen bewegen of dat hij of zij dan juist actiever is?
Ik voel die van ons prima hoor, ene moment wat meer dan het andere moment, nou zal dat ook komen doordat ik op het einde loop maar hoorde dat dat best kon dat omdat jij het warm hebt je kindje dat aanvoelt en minder beweegt, geen idee tot in hoe verre dat waar is hoor.
Weten jullie dat misschien?
Ik voel het hier ook duidelijk minder.
Maar ik geloof dat je het 8 - 10 x per dag moet voelen.
Ik denk wel dat je kindje reageerd op hoe jij je voelt.
Dus heb jij het warm dan zal het misschien wat minder bewegen.
Ik ben wel een beetje heet , dus vandaar dat ik me dat ook af vroeg.
haha ga eens snel een verkoelende douche nemen dan :mrgreen:
Whahah nee hoor gekheid.
Ik voel de kleine het meest als ik lekker in bed lig of tijdens het eten.
Geen idee waarom tijdens het eten maar dat valt me op.
Ja bij mij als ik wat gegeten heb, zonet flinke bak fruit en daar was ons kleine mensje weer even. En inderdaad als ik wil gaan slapen… De afgelopen dagen was ons beebje zo actief terwijl het eigenlijk ook zo warm was dus vond het wat apart
Meestal worden ze van suikers ook actiever toch :P?
Bij mij reageert ze heel erg op koffie. En op voetbalwedstrijden van Oranje :lol:
En 's avonds laat en 's ochtends vroeg…
@Noor82 wrote:
Bij mij reageert ze heel erg op koffie. En op voetbalwedstrijden van Oranje :lol:
hahaha hier precies hetzelfde. Al die adrenaline ook tijdens de voetbal En koffie, dat doe ik niet meer, arm kind. Ik had laatst zo’n ijskoffie, kind stuiterde bijna mn buik uit
Hahaha, hier ook geen koffie meer hoor.
Die van mij word ook helemaal gek van voetbal, komt omdat ik zelf dan ook helemaal sta te stuiteren :mrgreen: :mrgreen:
@Noor82 wrote:
hihi hier ook , ze is trouwens behoorijk druk vergeleken met Ivan :inlove:
en aan het einde hebben ze minder ruimte.
Gyn hier zei me dat vanaf ongeveer 37 a 38 weken het ook niet heel raar is als de kleine maar 4 a 6 x per dag even te voelen is.
Hier soms idd maar 4x, maar dan trapt ze wel het liefst meteen een balkonnetje in haar appartement…
Ben d’r al aan het vertellen dat er echt wel een uitgang is, maar ja :roll: :lol:
Haha heb je de dhuur al bijna opgezegd??
Zo ik werd vannacht ook flink verbouwd, wat ik overdag niet had gevoeld werd gisteravond toen ik op bed lag ingehaald, mijn god… :wall: :inlove:
ja dat klopt normaal doet zusje snachts als ik me omdraai een flinke schop geven en smorgens voor ik o sta verhuisd ze altijd :inlove:
Gister deed ze dat niet en ik duwen op me buik geen reactie
ik hartje geluisterd en die deed het maar ja weet ik wat goed klinkt en nog steeds geen beweging ik maakte me ernstige zorgen en belde huilend me ma op en ineens een trapje :dance:
en toen ik op de bank ging liggen niks muziek doosje gepakt en toen werd ze eindelijk wakker wat een schrik
en sinds dien gelukkig weer heel bewegelijk maar ze zal wel weer rustiger worden als warmer wordt.
en idd voetbal :lol:
Het is normaal dat je met warm weer je kindje minder kan voelen, vorig jaar was ik hoogzwanger in zomer en vertelde echobureau me dat er veel gewone echo’s en voornamelijk 3d echo’s overnieuw moesten bij koeler weer, omdat de kindjes stil en ver verstopt lagen. Dat gebeurt dus heel vaak. Hoop voor je dat je snel aan de beurt ben!
Onze Frutsel is de laatste anderhalve week juist heel actief.
@Marieke_5000 wrote:
Onze Frutsel is de laatste anderhalve week juist heel actief.
Heerlijk toch :inlove:
Ik geniet ook volop van alle bewegingen en schopjes van ons mannetje, vooral in deze dagen!!
@Marieke_5000 wrote:
Ik geniet ook volop van alle bewegingen en schopjes van ons mannetje, vooral in deze dagen!!
Snap ik :hug: