Kindje te klein met de 20 weken echo

Heeft iemand ervaring met een te kleine baby tijdens de 20 weken echo?

Bij mij hebben ze vorige week een echo gedaan en daar vertelde ze dat de baby aan de kleine kant is. Nu ben ikzelf ook niet heel groot dus waarschijnlijk had het daar mee te maken dacht de echoscopiste. Nu heeft mijn verloskundige de echo gezien en zij heeft met een collega overleg gehad en zij vonden haar toch wel echt te klein. Nu moet ik volgende week naar de Gyn om te bekijken of het erg is dat ze klein is en wat eraan gedaan kan worden. Misschien heb ik teveel gedaan want we zijn net verhuisd en in dat huis hebben we behoorlijk veel gedaan. Zou het te maken hebben met de verflucht, stucadoor, niet goed gegeten niet genoeg gerust etc je gaat ze allemaal dingen bedenken. Naar mijn weten heb ik goed naar mijn lichaam geluisterd en veel rekening met de baby gehouden. Ik hoop dat ik nu allemaal reacties krijg van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en waarbij het goed is afgelopen. Mijn verloskundige zei dat ik me niet ongerust moest maken maar dat doe je toch.



Liefs

Karlijn

Jose heeft precies hetzelfde meegemaakt vorige week en dat staat hier



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=48186&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bedankt Bella, dan kan deze topic eigenijk wel gesloten worden want ze lijken wel veel op elkaar. Heb hem niet gezien in mijn lichte paniek aanval (was net gebeld door de VK)

Och meis, lichte paniek aanvallen zijn niet leuk :hug:

Ik heb inderdaad vorige week hetzelfde te horen gekregen en ik schoot ontzettend in de stress :shifty:

Maar zowel de echoscopiste als de vk vonden het allebei niet zorgwekkend.

Ik weet niet hoeveel je kleine precies achterloopt?

Maar zolang de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken… :hug:

En mischien is het leuk voor je om mee te praten met de aprilmama’s?

We maken allemaal ongeveer hetzelfde op hetzelfde moment mee.

Ik weet niet of je het leuk vind, maar je vind ons bij de 9-maandenmama’s :wink:

Daar heft iemand anders me ook al op gewezen, zal meteen eens gaan kijken. Alvast bedankt voor de lieve woorden. maak me toch wel een beetje ongerust maar dat is logisch denk ik. Ik was 20 weken en 1 dag toen ik die echo had en er was gemeten dat ze 18 weken en ik meen 4 dagen was dus loopt ze 1,5 week lachter.



Liefs

Karlijn