Kindje op komst forum met ABN logo????

Hey

Kijk nou, kindje op komst met het abn logo…

He??? Hoe kan dat nou???

tja dat weet ik dus ook niet, heb internet al opnieuw opgestart maar het blijft hahaah, de rest hebben wel gewone logo’s hhahaha

raar he…

volgens mij is ze net op die site geweest (of ze is daar niet uitgelogd) en dan heb je dat weleens. Ik zie dat wel vaker :wink:

nee dat is dus niet hahaha, ben vandaag nog helemaal niet op de abn geweest, en de laptop staat ook pas net aan hahahah

whaha leuk kleurtje wel,

geen idee hoe het kan nog nooit gehad ( zit niet bij abn maar ook niet met andere sites)

Mysterieus :shifty: :mrgreen:

hier hebik het bijan altijd dat er een ander logo oid voorstaat. Zelfs op hubs nieuwe computer. Heb er verder nooit aandacht aan geschonken.

Wauw heb dat nog nooit gezien hahahaha! :shock: :mrgreen:

Dat logo heet een favicon (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Favicon).

Op zich hoort het niet opgeslagen te zijn en bij andere websites gebruikt te worden. Waarschijnlijk zitten je tijdelijke internetbestanden te vol. Ik heb het zelf ook al eens gehad.

Bij Internet Explorer kun je deze wissen via Beveiliging, dan browsegeschiedenis verwijderen en dan kiezen voor tijdelijke internetbestanden.

Als het goed is, heb je er daarna geen last meer van! :slight_smile:

Hoi Ici,

Dat was een goede tip!!

Maar helaas werk het niet…

Misschien als ik morgen de pc opnieuw heb opgestart dat het dan weg is…

Zijn er pagina’s waar het icoontje niet zichtbaar is? Probeer op zo’n pagina dan nog een keer te wissen. Dus in ieder geval niet als je op KOK bent.

Als het icoontje zichtbaar is op elke pagina die je opent, gaat dat natuurlijk niet werken, en zullen die bestanden handmatig verwijderd moeten worden… Maar dat gaat mij ook een beetje boven de pet. 8)

Dat is gewoon een cache geheugen glitch geweest hoor. :mrgreen:

en dat is in normaal nederlands?

:mrgreen:

Cache geheugen is een stukje pc geheugen waarin oa plaatjes tijdelijk op geslagen worden.

Dat geheugen kan zo maar eens in de war zijn soms. Daarom is het ook slim om dat geheugen zo nu en dan te legen.

hmmmm ik zie nadat ik heb opgeruimd soms zomaar de zelfde zooi WEER liggen…zou mijn cache geheugen ook vol zijn? :lol:

bij mij is nu alles rose :eh:

Ja hier ook, vind het wel leuk :inlove:

bij mij ook

vind het echt verschrikkelijk

oh ik vind het ook leuk!!!