kindje lelijk gevallen in efteling MAMA daarvan GEZOCHT

Gisteren in de efteling gingen we in de draaimolen en er waren nog 2 kindjes bij nikki en mij in de koets een meisje van ongeveer 7 en een jongetje van ongeveer 4 heel lief en knappe kindjes.

nikki helemaal blij en zat dat jongetje kusjes te geven :inlove: dat jongetje handjes geven aan nikki en toe we uitstapte gleed het jongetje uit op de 2 traptreden met ijzer ik dacht eerst au blauwe plekken maar al gauw zag ik bloed heel veel bloed ik hield me hand op zijn hoofd en heb hem naar zijn moeder gebracht ik kon hem niet optillen want had nikki :doh:

ik baal zo dat ik niet mee ben gegaan naar ehbo ik weet dus niet hoe het met hem is en denk er nog steeds aan. :cry:

arm kind helaas heb ik hem niet verder kunnen helpen ik kon nikki niet zo maar neerzetten.

Zit de mama van dit jongetje misschien heir op KOK ???

:pray:

ik wil graag weten hoe het met hem is me moeder zei kom aan iets leuks denken vergeet het maar dat kan ik dus niet :doh:

ik denk de hele tijd eraan en had dus mee moeten lopen naar EHBO ik wil zo graag weten hoe het met die arme schat is en wilde dat ik wat meer had kunnen doen.

weet iemand iets? :pray:

Kun je geen contact opnemen met de Efteling?

ja dat zou kunnen maar denk niet dat ze daar wat over zeggen dacht gister ookal ik vraag f bij de ehbo maar door me moeder niet gedaan :wall:

stom want baal ik!!

ik weet niet of je er wat aan hebt, maar er is een themepark forum, daar komen mensen die helemaal weg zijn van pretparken. Zijn daar ook mensen actief die in de verschillende parken werken (volgens mij ook wel van de efteling). Misschien kun je je daar eens aanmelden en het vragen?

Kan me voorstellen dat het je bezig blijft houden. Vind al super dat je het jongetje naar zijn moedr hebt gebracht. Ik vind dat meer dan normaal, maar niet iedereen doet dat. Hoop dat je nog te horen krijgt hoe het gaat met dat jongetje

@Kimmygirl wrote:

ik weet niet of je er wat aan hebt, maar er is een themepark forum, daar komen mensen die helemaal weg zijn van pretparken. Zijn daar ook mensen actief die in de verschillende parken werken (volgens mij ook wel van de efteling). Misschien kun je je daar eens aanmelden en het vragen?

“meld” :wink:

Ik ben bij 3 van zulke forums al jaren aangesloten. Vaak zijn de medeforummers bij de achtbanen te vinden en zelden in de speeltuin.

Er zijn maar weinig gezinnen die daar nog meeschrijven, dus de kans is erg klein dat je ze via die fora vindt.

@Bagheera wrote:

@Kimmygirl wrote:

“meld” :wink:

Ik ben bij 3 van zulke forums al jaren aangesloten. Vaak zijn de medeforummers bij de achtbanen te vinden en zelden in de speeltuin.

Er zijn maar weinig gezinnen die daar nog meeschrijven, dus de kans is erg klein dat je ze via die fora vindt.

Ook geen medewerkers?? Is voor mij al weer een paar jaar terug dat ik op dat forum kwam maar meen mij te herinneren dat er wel wat werknemers mee schreven.

Ik denk dat het erg lastig is om te achterhalen hoe het het kindje vergaan is. Kan me voorstellen dat je wil weten of het goed gaat.

Ik dacht slim te zijn en googlede op Efteling en Vallen. Ik kwam op een site terecht met quotes van Efteling-gangers, en heb zitten giechelen als een idioot. Heb je niks aan…maar sommige opmerkingen waren zo grappig! :oops:

(Quote 500 - Uitspraken in de Efteling)

jullie zijn geweldig dank jullie wel :-*

@bianca&? wrote:

Heb je ze " gevonden "

@veertje wrote:

@bianca&? wrote:

Heb je ze " gevonden "

nee helaas maar leg me er maar bij neer

Wel lief dta je zo aan ze gedacht heb :-*