Hoor net op het nieuws waarom Boularus gisteren vertrokken is:
Uitgegeven: 19 juni 2008 11:49
Laatst gewijzigd: 19 juni 2008 11:56
LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.
Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.
Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.
“We zijn allemaal aangeslagen”, zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.
Complicaties
Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.
Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd.
Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar.
Ik zit hier met kippenvel, wat vreselijk zeg!
Verschrikkelijk
wat vreselijk…
en dan stel ik me zo voor dat ie de afgelopen wedstrijden toen de voetballers naar hun kinderen renden, heeft gefantaseerd dat hij dat binnenkort ook zou kunnen met zijn meisje…
…
Wat ontzettend onbelangrijk is dat hele voetbalgebeuren nu ineens…
@fiep klophout wrote:
wat vreselijk…
en dan stel ik me zo voor dat ie de afgelopen wedstrijden toen de voetballers naar hun kinderen renden, heeft gefantaseerd dat hij dat binnenkort ook zou kunnen met zijn meisje…
Aan dat beeld dacht ik ook meteen…
@fiep klophout wrote:
wat vreselijk…
Dacht net precies hetzelfde