Kindival

Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, dus als het niet goed staat, sorry!



Het is voor Manon een hele drukke en spannende periode (jarig, sinterklaas, voor het eerst naar de basisschool) en ze stuitert echt door de kamer van de spanning. Iemand raadde me Kindival aan maar om nu te zeggen dat het helpt :?



Wie heeft er ervaring mee?

IK heb er hele goede ervaringen mee.

Lucas is al vanaf dat hij baby is heel erg prikkelbaar en in drukke periodes gebruik ik bij hem kindival en hij slaapt er een stuk rustiger door, ook heeft hij hier minder driftbuien door en zit lekkerder in zijn velletje.

We bouwen het altijd wel af na een week (of 2) .

Ik heb ook veel kindival gebruikt en was er ook over te spreken,nu gebruik ik ook wel rescu druppels dit is van bachbloesem,dit kan voor kinderne volwassenen en dieren

HIer ook kindival gebruikt en ook goed ervaringen!!!

Ik heb ze ook maar heb tot nu toe nog niet echt gemerkt dat het helpt…

Ik heb ze ook weleens aan mijn zoon gegeven, maar ik merkte niet echt verschil. Maar wie weet was hij anders wel nóg drukker geweest :wink:

Ik heb er nu helemaal niet aan gedacht, anders had ik het deze week nog wel een keer willen proberen.

Nu naderen we de climax, morgen gaat het vast al beter.



Succes met het gestuiter :hug: Ook voor Manon, het is allemaal wel vermoeiend, zoveel indrukken!

@Sterre74 wrote:

maar ik merkte niet echt verschil. Maar wie weet was hij anders wel nóg drukker geweest :wink:


Dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn. Dat ik geen verschil merk maar dat ze zonder die tabletjes misschien nog drukker geweest zou zijn :think:

Ik heb er alleen maar hele goede ervaringen mee.