Ik ga morgenochtend naar Ikea en wil eigenlijk de kinderwagen thuislaten ivm de ruimte in mn auto. Zitten er kinderzitjes in de winkelwagentjes? Weet iemand dat?
ja hoor
je bedoelt voor wat oudere kindjes dus geen baby’s? Ja, die hebben ze.
ja hoor, gewone winkelwagentjes zeg maar.
Op de karren voor grote/zware spullen niet.
Oke mooi! Dan kan ik de wagen thuislaten en heb ik genoeg ruimte om mn spullen mee te nemen! Thnx!
Ze hebben idd gewone winkelwagens, of van die karren met auto’s ervoor (denk dat je kind dat iets ouder moet zijn,maar het kan wel) of een soort karretje wat lijkt op een halve winkelwagen met enkel een kinderzitje…je kan er alleen geen spullen op kwijt…maar als je met zn 2-en bent is het wel handig…
ja zeker, en zelfs met een extra riempje om ze beter vast te kunnen zetten :thumbup: Daar is duidelijk wel over nagedacht!
Eergister nog geweest, en hem voor het eerst in die autowagentjes gezet, riempje om, hij vond het fantastisch Later op de ochtend hing hij er wel ondersteboven uit, omdat hij het zat was en zich verveelde en dus maar raar ging doen, maar door het riempje ging het prima, kon hij doen en laten wat hij wilde. Ideaal!
hier hebben ze geen auto wagentjes meer :thumbdown:
Vond ik ideaal toen de grootste 2 mannen allebei nog mee de winkel in moesten… 1 in de auto en 1 in het zitje bovenop.
Maar ja… nu laten we hun ‘achter’ in de ballenbak en gaat alleen de jongste mee.