Kinderzitje op de snorbrommer???

Hallo,

Ik heb nu pas een snorbrommer maar het lijkt me ook handig om daar met Jayden samen op te rijden (als we bijv ff snel naar de stad of tandarts ofzo moeten, zijn hier speciale stoeltjes/zitjes voor ofzo, wie heeft dit? Waar koop je dit? (PB graag :wink: )

ik zie hier moeders wel eens rijden met een zitje achter op meestal is het zo’n gmg zitje wat je op je bagage drager kan klemmen.

mijn voormalige oppasadres, en vrienden hebben op de scooter ene kinderzitje laten monteren door een fiets/brommerzaak. peciaal systeem.

De kinderen hebben op de scooter een helmpje aangepast voor hen leeftijd.

Vorig jaar mee begonnen waren ze 4 en 5 net.

Is erg makkelijk en kindjes vinden het geweldig!

Wel tijdens gladheid met sneeuw wat wiebeliger , je merkt dus wel dat er iemand achter op zit.

@ilsederooy wrote:

ik zie hier moeders wel eens rijden met een zitje achter op meestal is het zo’n gmg zitje wat je op je bagage drager kan klemmen.

Ja die ken ik maar dat vind ik niks,Jayden is nog maar 3,5 he, ik dacht dat er speciale voor op de snorfiets waren, heb wel voor de scooter gezien zoals bianca zegt maar die passen niet op de tomos en die zijn 179 euri, bijna duurder dan de brommer :lol:

Niemand verder tips? :think:

zo veel? Zei hebben uiteindelijk dus gewoon hetzelfde stoeltje achterop namelijk als dat ik op mijn fiets heb… :think:

Zei hebben bij beide scooters gedaan. Als ik ze spreek wil ik wel eens na vragen.

Ik heb ook een snorfiets gehad, een Tomos en daar gaat gewoon een GMG zitje op, maar er is wel iets anders voor nodig om hem op je bagagerekje te bevestigen, dus dat koop je ook bij de fietsenmaker.

Je kan het zitje niet zonder dat extra ding bevestigen op je bagagedrager.