Ik zoek voor Lotte een leuke zaklamp voor de vakantie, maar niet op batterijen. Ik zie het namelijk al gebeuren dat ze in slaap valt en dat de zaklamp nog brandt… dan blijf ik batterijen opladen. Wie heeft er leuke ideeën en waar kan ik die kopen???
Groetjes,
Viratine
Op de markt verkopen ze van die knijplampen. Paar keer knijpen en hij geeft licht.
je hebt van die dingen voor pech onderweg in autos van die opwinddingen :shifty: klinkt een beetje gek
maar euhm vast iemannd op kok ddie heeft ik heb ze zelf ook gehad en waren erg handig geen batterij maar aandraiien en dan laadde dat ding zich op en branndde heel wat tijd :thumbup:
te koop bij blokker halfords gamma enz
Er zijn zaklampen die je moet schudden voor gebruik :lol: :mrgreen:
Zonder batterijen,even op en neer bewegen en de lamp brand :thumbup:
grappig
ja, knijpkatten heten die dingen…
Laatst heb ik in een folder Prinsessenknijpkatten o.i.d. gezien, maar ja, welke folder??? :think: Sorry, ik weet het niet meer…
Anwb geloof ik, van die draaidingen… Misschien is knijpen handiger, Yves kon bij het draaiding niet echt de zwaai te pakken krijgen namelijk.
Yvonne
Die knijpkatten zijn helemaal niet handig voor kinderen. Ten eerste moet je best hard knijpen en ten tweede geven ze alleen licht als je er in knijpt. Je laadt ze dus niet op door te knijpen ofzo.
Kan je niet gewoon als ze slaapt elke avond kijken of haar lamp aan of uit is?? :shifty:
@Madre wrote:
Die knijpkatten zijn helemaal niet handig voor kinderen. Ten eerste moet je best hard knijpen en ten tweede geven ze alleen licht als je er in knijpt. Je laadt ze dus niet op door te knijpen ofzo.:think: wij hebben er eentje van de markt die al jaren mee gaat. As kon er prima in knijpen. Wanneer je op een knop drukt blijft hij een tijd branden, deze laadt dus wel.
Kan je niet gewoon als ze slaapt elke avond kijken of haar lamp aan of uit is?? :shifty:
@lydia wrote:
@Madre wrote:Die knijpkatten zijn helemaal niet handig voor kinderen. Ten eerste moet je best hard knijpen en ten tweede geven ze alleen licht als je er in knijpt. Je laadt ze dus niet op door te knijpen ofzo.:think: wij hebben er eentje van de markt die al jaren mee gaat. As kon er prima in knijpen. Wanneer je op een knop drukt blijft hij een tijd branden, deze laadt dus wel.
ok…
Bij de Action hebben wij eentje gekocht welke je moet opwinden, de kinderen zijn er gek mee! Je moet een 30 seconden aan een ingebouwd zwengeltje draaien en dan heb je een half uur licht!
De zaklamp kostte rond 3 euro.
Hoi Karin2,
Heb je die zaklamp recentelijk gekocht bij Action??? Zoja, dan ga ik van de week direct even langs Action!!
Groetjes,
Viratine
Ik denk zo’n 2 maanden geleden ?
Die “knijpkatten” heb je ook speciaal voor kinderen in de vorm van een beestje. Waar heb ik die nou laatst gezien… bij blokker ofzo :think:
Heb even gegoogled en hij is van Little Tikes. Kan er alleen echt niet meer op komen waar ik hem gezien heb. Hij geeft licht en kan eventueel geluid maken en ze hebben heel veel verschillende.
@Viragootje wrote:
Ik zoek voor Lotte een leuke zaklamp voor de vakantie, maar niet op batterijen. Ik zie het namelijk al gebeuren dat ze in slaap valt en dat de zaklamp nog brandt… dan blijf ik batterijen opladen. Wie heeft er leuke ideeën en waar kan ik die kopen???
Groetjes,
Viratine
hornbach
Werkt op ledjes, kun je met de hand opwinden als een knijpkat. Kost 2 euro ofzo… Ik heb er 4 en ze liggen in de meterkast, op zolder en op alle andere handige plekjes

En een LICHT dat er af komt! :shock: