Ik heb ook de Mura 4, vind het een superwagen, rijdt zeker soepel, maar als je nou de bocht om moet en je hebt 1 hand om te besturen? Dat gaat mij niet lukken hoor!
lukt hier wel, heb vaak maar 1 hand aangezien ik in de andere hand de riem van de hond heb. hier gaat dat prima !
Heel eerlijk, ik heb voor in het bos een mountain terrain 3 wieler… die kan gewoon veel beter alle hobbels, boomtakken en modder door.
Maar we zijn ook al vaak met de bug in het bos geweest, dan draaien we de stang om en laten we de grote wielen voor lopen. Dat is ook ideaal in de sneeuw.
Ik denk persoonlijk dat aan elke wagen wel nadelen zullen zitten als je het met 1 hand moet doen, maar er is er niet 1 zo licht als de bugaboo.
Zeker als je bedenkt dat normale wagens vaak al zwaar zijn en je dan lopend boodschappen gaat halen waardoor ze nog zwaarder worden.
Het enige wat ik wel bedenk als uitermate lastig is dat de boodschappentas onderop (weliswaar groot, ik kan er bijna een hele ah tas in kwijt aan spullen) lastig bereikbaar is met de reiswieg erop, je hebt dan gewoon 2 handen nodig. Dat is dan weer echt minder. Eenmaal met de buggy erop valt dat probleem weg.
Voor mij was dat niet echt een issue, want hoewel veel pijn, HEB ik natuurlijk wel 2 handen.
Moeilijk hoor. Hij voldoet aan de belangrijkste eisen, maar je zal ook bij de bug best wel tegen beperkingen aanlopen.