Kinderwagen/buggy >15kg

We hebben nu een wandelwagen van Childwheels en een buggy van Topmark, maar allebei zijn maar geschikt tot 15 kg. Omdat ik verwacht dat ik met name een buggy toch nog wel een tijdje wil gebruiken, vraag ik me af of er ook buggy’s zijn die geschikt zijn voor kinderen die meer dan 15 kg wegen. Dat moet wel, lijkt me, maar heeft iemand ook enig idee welke dit dan is/zijn? Liefst ook een beetje betaalbaar, want we hebben dus al twee rijtuigen staan. :wink:

eh… 2e hands is alles betaalbaar he :wink:

Hier dus een buggy zapp en waar andere buggy’s bij overlading gaan doorbuigen op het stuk waar de 2 ijzers overlappen (inklapdeel) blijft de zapp meer dan prima…

Hij is belastbaar tot 18 kilo, maar de laatste keer in bataviastad was Niek niet lekker en wilde ze graag zitten… zij heeft er 2 uur ingezeten, buggy bleef prima rijden en heeft er niet van geleden en zij weegt 20 kilo.

Ik zou dus zeggen, buggy zapp… :smiley: 2e hands al te krijgen voor ongeveer 70 euro.

Kan je de andere toch gewoon weg doen? heb ik ook gedaan.

Had een topmark staan en die hebben we weggedaan… geen spijt van gehad hoor.

Hebben nu voor de zapp los een nieuwe xtra zitting in bestelling staan a 89 euro, maar dan kan die ook als wandelwagen worden gebruikt…

je hoort t al… zapp fan :mrgreen:

Ik zou niet meteen een nieuwe kopen als ze 15 kilo is hoor, ik neem zulke dingen toch wat ruimer. Nooit geweten dat buggy’s tot een bepaald gewicht gingen eigenlijk…

Anders zou ik idd. voor de zapp gaan, zoooo handig :thumbup:

Wij namen zulke dingen ook wat ruimer, tot we de voorwielen van onze kinderwagen hadden gesloopt door te zwaar laden en door Jinthe te lang naar ons toe te hebben gereden. :wink: Gelukkig zat er nog een andere set wielen bij, maar die wil ik dus wel graag heel houden. :mrgreen:

Ook nooit geweten dat het tot een bepaald gewicht gaat.

Wij hebben de Koelstra buggy, mijn zoon is ongeveer 11 kilo, maar als ik flink heb gewinkeld zitten er echt veeeeel meer kilo’s aan en in :smiley: En het ding houdt het al zeker een jaar heel erg goed. Niet zo stikduur, dus alstie het wel eens begeeft, dan koop ik met gemak weer een nieuwe.

hmm ik wist ook niet dat het tot een bepaald gewicht ging.

Ik heb een mac laren quest.

En ik ‘stapel’ de kindjes gewoon :wink:

Dus de oudste van 15 kg onder op en de jongste van 11 kilo op haar schoot :smiley:

Hey,

Wij hebben een Maclaren Techno, via MP (vond hem anders veel te duur) deze wagen kan tot 21 kg hebben. als de jongste gedragen werd, ging de oudste met zijn 21kg er ook nog wel eens in: ging prima!

Volgens mij kan de quest ook wel wat hebben.

gr, tiene

Hier ook zapp fan :thumbup: super wagen en ik kan m altijd volladen met boodschappen en kind :wink:

Buzz (XL-seat) fan!!!

Zapp is voor mij te laag

Hier ook een zapp fan, maar wel sinds de xtra zitting te verkrijgen is :wink:

Vondt namelijk het ontbreken van een ligstand echt een gemis, maar dat probleem is nu opgelost :mrgreen:

(Koste wel een mega discussie. met de prenatal)

Sindsdien geweldige wagen :twisted: rijd super, zeer wendbaar, zeer ligt, makkelijk op te vouwen,kan nu in ligstand en voor of achterwaarts te gebruiken.

McLaren :thumbup: Kan wel 40 kilo hebben, met gemak. En zelfs een kleueter kan er in geval van nood inzitten, ruim genoeg. En gaat bijna levenslang mee :wink:

Zapp vind ik persoonlijk waardeloos, klapt erg snel om als er een tas aanhangt, en het kind er uit stapt. En ik vind hem heel vervelend rijden. Ik heb hem gekregen, omdat ik het handig vond dat er een maxi cosy opkon. Dat is dan ook echt wel een voordeel. Maar verder nauwelijks gebruikt. Wielen rolden er ook steeds af, :shock: dus weggegooid.

Hihi, nooit geweten dat een buggy tot een max. aantal kilo’s is. Mijn kereltje is ruim 14 kilo. En nog geen 2 jaar, dat zou betekenen dat hij er met een maand of wat niet meer inpast. Oeps :doh: :wink: